1. [Video] MTV Xbox 360 show

Re: [Video] MTV Xbox 360 show

ik krijg een error :S
  • ik krijg een error :S
  • scahande dit
  • Cribs er nu voor, das tenminste cool :D
  • Slechte slechte reclame, ik ben weg ;).
  • We leave you with The Killers :S

WHAHAHAHAHAHAHA wat een lachtertje zeg :D
  • Laatste nummer :|
  • MAKE IT STOP!!
  • http://www.mtv.nl/contact.htm
  • Zeg, weet iemand waar een goede link is voor de complete versie van de show.

thanks in advance :)
  • Sommige hier zeggen dat er gelukkig nog internet is om de amerikaanse versie te zien, dit is aan de ene kant wel waar, maar aan de andere kant zullen alleen echte gamers hiernaar op zoek gaan.

Reken er maar niet op dat mainstream gamers dat zelf op gaan zoeken, anders zouden ze geen…….mainstreamgamers meer zijn. Dus deze show was inderdaad een complete mislukking aangezien de massa niks heeft kunnen zien van de 360.

En die paar (hardcore)gamers die het op internet hebben opgezocht, betekenen poep voor de gamesbusiness.
  • dit is voor media aandacht ofzo?

echte shit zal wel op de E3 komen. dit is echt bagger.
  • Das een persoonlijke smaak jongen, dat zijn gewoon bands die ik erg goed vind… Ik heb een hekel aan die crapzooi van die gangstashit en alles (50 cent enz.) en alternative rock is nou net mijn smaak muziek… Sorry!

Voor mij was het dus een zeer vermakelijke show :)
  • Snow Patrol in Paradiso dit jaar was zoveel beter dan dit… en verwacht ook wel dat The Killers veel beter zullen zijn dan op die show, erg gave band ook!

Maar ja, ik blijf het stom vinden hoe ze deze show zo fucked up hebben gemaakt… ik keek absoluut alleen voor de muziek, maar ik was dan ook verrast hoeveel muziek er was…

Heb je een keer met hun in één bed geslapen ofzo? Anders weet ik niet waarom je ze van hun houdt.
  • Belachelijk dat ze geen footage van games hebben laten zien. Je wilt de mensen toch helemaal warm laten lopen voor 'al die geweldige games' die er aan komen. Zeker een spel als PD0 had wel een beetje aandacht verdiend. Kreeg het ook wel, maar ik bedoel op een andere manier. Niemand denkt na gisteren: "Goh, Perfect Dark Zero is een game die ik echt moet hebben." Het idee van MS was geniaal, maar de uitvoering was bar en bar slecht.
  • Snow Patrol in Paradiso dit jaar was zoveel beter dan dit… en verwacht ook wel dat The Killers veel beter zullen zijn dan op die show, erg gave band ook!

Maar ja, ik blijf het stom vinden hoe ze deze show zo fucked up hebben gemaakt… ik keek absoluut alleen voor de muziek, maar ik was dan ook verrast hoeveel muziek er was…
  • Maak dan geen show :S Hier loopt niemand warm voor en alle hardcore gamers schrik je op deze manier af, nice job Bill.

Op zich wel aardig dat ze Snow Patrol en The Killers op lieten treden. The Killers ben ik niet zo'n grote fan van, maar het is en blijft New Wave, dus tja… :P Ze waren alleen niet heel erg goed live :(
  • Slechte (dan wel verknipte) show… BLEH!!
    en van de games waar je snel wat van zag word ik ook niet echt warm.
    Hoor ik hier wel zoiets van; Ja maar het zijn 1e generatie games…

Mag wel zo wezen dat die 1e generatie nooit alles uit de kast gaat halen van het des betreffende apperaat, maar dit is wel heel magertjes hoor..
    Die Perfect dark models zijn gewoon van de huidige generatie kwaliteit..
    En dat heb ik zelfs beter gezien….

Downer :S
  • The Killers zijn idd <3, kon ze al langer dan vandaag..
  • De killer's plackbackte en snow patrol was een beetje verkouwen, want een andere verklaring heb ik er niet voor.

The Killers playbacken? Haha, mooi niet! Klonk toch ook wel ietsjes anders dan op album hoor… Maybe you dislike them? Of voelde je beetje genaaid door het geheel?

SP misschien wat minder qua zang dan normaal, maar ja… Verder waren ze wel erg goed!

Maar ja dat blijft mijn mening, maar jou mening komt over alsof je je nogal genaaid voelt…
  • De killer's plackbackte en snow patrol was een beetje verkouwen, want een andere verklaring heb ik er niet voor.

Verder natuurlijk alleen maar kutpubliciteit. Ik heb er niks van opgestoken in ieder geval.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren