1. Vraag over multiplayer optie van NHL 2006

Re: Vraag over multiplayer optie van NHL 2006

@ KlaasjeNL: Er staan 2 controllers ge connect maar er wordt er maar 1 vertoond in het spel. Hij reageerd totaal niet op de andere controller.

@ LordTeddyBear: Ja maar helaas kan ik dat maar met 1 van de 2 joysticks doen.

@ Cyberpunk: Die mode's zitten er niet bij en op start drukken helpt helaas ook niet.

Misschien komt het omdat de memorycard in slot 1 onofficieel is?
Ik ga nu wel efe proberen met die eruit en de officieele in slot 1.

Edit: Ook dat werkt niet.

Ik ga terug naar de media markt en zeg tegen ze dat ik dit voor 2 spelers heb gekocht maar dat niet wil werken. En ze mogen het van mij graag uitproberen. Want als het hun lukt dan ruil ik hem niet in zo niet dan wel :)
  • @ KlaasjeNL: Er staan 2 controllers ge connect maar er wordt er maar 1 vertoond in het spel. Hij reageerd totaal niet op de andere controller.

@ LordTeddyBear: Ja maar helaas kan ik dat maar met 1 van de 2 joysticks doen.

@ Cyberpunk: Die mode's zitten er niet bij en op start drukken helpt helaas ook niet.

Misschien komt het omdat de memorycard in slot 1 onofficieel is?
    Ik ga nu wel efe proberen met die eruit en de officieele in slot 1.

Edit: Ook dat werkt niet.

Ik ga terug naar de media markt en zeg tegen ze dat ik dit voor 2 spelers heb gekocht maar dat niet wil werken. En ze mogen het van mij graag uitproberen. Want als het hun lukt dan ruil ik hem niet in zo niet dan wel :)
  • Waarschijnlijk gewoon arcade, singleplayer mode ofzo kiezen en dan bij de tweede controller op start drukken?
  • 2 player mode is toch vaak gewoon 1 vs 1. Staat er niks over multiplayer in de handleiding?

Vaak is het net zo als KlaasjeNL zegt dat je naar links of rechts moet drukken nadat je een team hebt gekozen bij exibitionmatch.
  • Niet gewoon net zoals anders? Bij het selecteren van teams gewoon naar links of rechts drukken om een kant te kiezen?
  • Niemand??!?!?
  • Achter op de doos van NHL 2006 staat dat je met 1 of 2 spelers kan en met 2 multitaps zelfs met 8 spelers.

Maar er staat niks over in het boekje hoe je tegen elkaar kan 1vs 1?

Kan iemand die dit spel heeft me aub helpen.

EDIT: Leuk hoor ik koop een spel en niemand weet hoe je ermee tegen elkaar kan.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren