1. [Vraag] Xbox 360: geschikt als divxplayer/mediacenter ?

Re: [Vraag] Xbox 360: geschikt als divxplayer/mediacenter ?

ja, xbox360 is geschikt als mediacentre je kan zelfs je eigen VJ spelen tijdens je muziek afspelen heb ik gehoort
  • ja, xbox360 is geschikt als mediacentre je kan zelfs je eigen VJ spelen tijdens je muziek afspelen heb ik gehoort
  • @Xaap

Dit had ik al eerder gepost
    DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R/RW, DVD+R/RW, CD-DA, CD-ROM, CD-R, CD-RW, WMA CD, MP3 CD, JPEG Photo CD

Dus hij kan gekopieerde cd's en Dvd's afspelen van alle formaten behalve divx
  • of ie divx speelt maakt me niet zoveel uit…als ie maar wel gekopieerde cd's en dvd's leest, want dat zou genaaid zijn als ie alleen originelen zou spelen :S

Hij zal vast illegale kunnen lezen kwa dvd films, want dat kon de oude ook al…
  • of ie divx speelt maakt me niet zoveel uit…als ie maar wel gekopieerde cd's en dvd's leest, want dat zou genaaid zijn als ie alleen originelen zou spelen :S
  • nee gebruik een router

dan kan je gewoon je PC'tje uit laten zoals het altijd werkt…
  • nee gebruik een router
  • maar ff wat info ben een beetje dom maar moet je pc aan staan als mijn 360 verbonden zou willen zijn? met xbox live

Ligt er helemaal aan hoe je je internetverbinding geregeld heb. Als je gewoon alles via een router of een HUB doet kan je PC gewoon uit. Deel je je internetverbinding vanuit je PC naar de XBOX moet je PC aanstaan. Het werkt gewoon precies hetzelfde als dat je met een PC zou doen….
  • maar ff wat info ben een beetje dom maar moet je pc aan staan als mijn 360 verbonden zou willen zijn? met xbox live
  • Zo ben je ook niet always connected op xboxlive op de 360, dus kan je niet live uitnodigingen ontvangen van gamers die samen met jou willen gamen
  • Omdat dat niet meer kan.
  • Waarom steek je dan niet een Kabel in de router en die naar je XBOX????
  • Een router heb ik wel slimpie.

Kijk:

[Router] + [PC]
    -
    -
    -
    -
    [PC] + [Xbox]

Zo zit het hier… Ik kan dus niet een kabel uit mn router in mn Xbox stoppen want die zit al in mn PC.
  • Kut, echt waar? Ik haal namelijk altijd de kabel uit mn PC en stop hem dan in mn Xbox. Dan ben ik alleen verboden met ce computer beneden :S.

Dus je kan gewoon films op de HD zetten? En speelt hij ook divx van CD's af?

Volgens mij moet dat kunnen dat je films via je PC op de HD zet, maar divx ondersteunt die volgens mij niet

correct me if i'm wrong

Vor divx gebruik je gewoon je oude xbox..

daar had je zo'n afstandsbediening e.d. voor nodig.

Dan raad ik je toch aan om mee te gaan in de tijd en een Router of een Hub te kopen…..
  • Kut, echt waar? Ik haal namelijk altijd de kabel uit mn PC en stop hem dan in mn Xbox. Dan ben ik alleen verboden met ce computer beneden :S.

Dus je kan gewoon films op de HD zetten? En speelt hij ook divx van CD's af?

Volgens mij moet dat kunnen dat je films via je PC op de HD zet, maar divx ondersteunt die volgens mij niet

correct me if i'm wrong

daar had je zo'n afstandsbediening e.d. voor nodig.
  • maar hoe verbind je je pc/notebook met je 360?

Dat gaat allemaal via het Netwerk.. dus via je Modem. Niet via een USB.
  • ik hoop op usb is het gemakelijkste
  • Ik denk via USB (of via netwerk)
    maar ik weet het niet zeker
  • maar hoe verbind je je pc/notebook met je 360?
  • Dus je kan gewoon films op de HD zetten? En speelt hij ook divx van CD's af?

correct me if i'm wrong

• Dus je kan gewoon films op de HD zetten? En speelt hij ook divx van CD's af?

correct me if i'm wrong

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren