1. [Vraag] Xbox 360: geschikt als divxplayer/mediacenter ?

Re: [Vraag] Xbox 360: geschikt als divxplayer/mediacenter ?

ja, xbox360 is geschikt als mediacentre je kan zelfs je eigen VJ spelen tijdens je muziek afspelen heb ik gehoort
  • een console koop je om te gamen en alle extra's die erop zitten zijn mooi meegenomen natuurlijk

maar weet je wat het nadeel daarvan is? dan gaan de kosten omhoog want je moet echt niet denken dat je voor 400,- een media center met game-console in 1 kunt kopen want dan word de prijs verdubbeld.
    krijg je dalijk denk ik met de PS3 (wat sony zelf aangeeft)
  • Dus je kan gewoon films op de HD zetten? En speelt hij ook divx van CD's af?
  • een console koop je om te gamen en alle extra's die erop zitten zijn mooi meegenomen natuurlijk
  • @Iron_Maiden

Precies. een console koop ik ook om te gamen.
  • daar verliest M$ het ,als het een media center achtig ding was geweest met gewoon HDplayer/recorder of blu-ray ,stonden ze al wat sterker maarja xbox360 nu is wel goed ,maar is het goed genoeg?? -_-'

ik koop een console om te gamen niet als media center….
    je koopt toch ook geen auto en word je pissig omdat ie niet kan vliegen?..
  • daar verliest M$ het ,als het een media center achtig ding was geweest met gewoon HDplayer/recorder of blu-ray ,stonden ze al wat sterker maarja xbox360 nu is wel goed ,maar is het goed genoeg?? -_-'
  • De opslagruimte op de HD is volgens Microsoft 20GB, voor zover ik weet zijn dit de enige media formaten die de 360 ondersteunt:DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R/RW, DVD+R/RW, CD-DA, CD-ROM, CD-R, CD-RW, WMA CD, MP3 CD, JPEG Photo CD

Hij is niet geschikt als mediacenter PC, je kan hem wel verbinden met een windows media pc en zo bestanden uitwisselen(je kan ook gewoon bestanden uitwisselen met je PC als je windows xp erop hebt),
  • Ik had een vraagje over de xbox 360.

Wat is de opslagruimte van de xbox360 en kan je er leuk divx filmpjes mee draaien van de hardeschrijf? Weet iemand ook, hoe xbox live eruit komt te zien? Is het geheel eigenlijk geschikt als een soort mediacenter PC?

Is windows Live ook gerelateerd aan xboxlive? http://www.live.com/

Alvast bedankt :P
  • ik heb een 54mbps is goed tog?

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren