1. Waarom Koop jij de XBOX 360???

Re: Waarom Koop jij de XBOX 360???

ik koop hem niet…….. 8|
  • ik koop hem niet…….. 8|
  • Als er een vervolg op Ninja Gaiden komt, moet ik hem zeker hebben.
    En als Halo 3 niet zo kut wordt als Halo 2, dan ook.
    Gewoon dat weer samen kunt co-oppen, lekker hele singleplayer doorspelen met z'n tweeen is wat ik juist zo tof vind aan Halo.
  • Zodra het spelaanbod een game bevat die ik niet kan laten liggen denk ik er wel over na een Xbox 360 te kopen.
  • omdat ik er spelletjes op kan spelen
  • Ik kijk uit naar blue dragon, ik denk dat ze die wel laten zien in Duitsland, of op de TGS.
  • Ik haal hem omdat het de eerste is. Ik wil namelijk alle 3 de consoles even graag.
  • een ding is duidelijk: rare zal nooit meer de gouden tijd die het op de n64 had weer krijgen

tja dat krijg je he als nintendo hun niet meer steunt

door nintendo die hun zo goed stuurde kwamen er top games van Rare
    en zoals Yamouchi al zei zonder nintendo stelt Rare niets voor

en dat blijkt ;)
  • een ding is duidelijk: rare zal nooit meer de gouden tijd die het op de n64 had weer krijgen
  • Zal zelf bij de launch gewoon PDZ of Quake 4 kopen…. zit meer te denken aan PDZ… de laatste kans voor Rare om mij te overtuigen dat de Rare van vroeger nog bestaat….
  • Elder Scrolls: Oblivion. Wordt duur spelletje, aangezien dat eigenlijk de enige reden is dat ik de 360 koop. Maar krijg er wel gelijk een mooi apparaatje voor terug en nog een paar andere interessante launch games.

Verder zal ik wel van de multimedia aspecten gebruik gaan maken. Het zit er toch al in, dus gelijk maar misbruiken, nietwaar?
  • Denk Dat PDZ in de zelfde val zal lopen als Rogue Agent alleen minder erg.
  • @linkfire

Als Kameo en PDZ tegenvallen heeft niemand er meer vertrouwen in… daar kan je op rekenen. Het is dus voor Rare te hopen dat dat 2 toppers kaan worden…. anders zal 1 van de beste developers ooit…. op zo´n manier ten onder gaan. Zou best erg zijn.
  • kiyoshi vond je MGS2 tegen vallen??
    Had er niet zo'n problemen mee.

En rare zal hun magie nog wle eens laten blinken hoop ik op de 360.
  • online gebeuren he
  • Voor het spelaanbod. ;)
  • @koekiemonser

Ik heb zelf ook nog alle vertrouwen in Rare.
    Net zoals ik nog vertrouwen had in de MGS reeks na het teleurstellende MGS2….
    Rare heeft nou eenmaal de beste FPS ooit gemaakt (Goldeneye voor N64)… en vertrouwen verlies je niet meer in zo'n bedrijf die dat soort kwaliteit spellen heeft geleverd.
    Zouden Kameo+PDZ tegenvallen… dan verlies ik wel mijn vettrouwen. Maar ik denk dat dat niet nodig is. Hopenlijk is Rare Back.
  • Ik vind al die bovenstaande argumenten wel meetellen. Heb niet echt één specifieke reden om de 360 aan te schaffen.
  • Al zou ik hem kopen, dan zou ik dat voor kameo doen.
    Een klein beetje vertrouwen in Rare heb ik nog. Daarnaast ben ik verliefd op dit soort games.
  • @Dragmire

Yup.. Maar weet nie of de PC later… eerder of gelijk uitkomt met de XBOX 360 versie…..
  • Die komt toch ook op de PC uit?

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren