1. Waarvan verwacht je het meest op de E3 2005?

Re: Waarvan verwacht je het meest op de E3 2005?

- Xbox 360 en alles er om heen.
  • - Xbox 360 en alles er om heen.
  • alle 3 de next gen consoles :)
  • Xbox 360….

Kben mn hoop verloren in Nintendo na de Gamecube….
  • Ik verwacht veel van Battlefield 2 Dat wordt echt wel een succes EN als FM 2006 komt WoRDT dat ook een succes
  • -Revolution, dit omdat Nintendo gewoon zich anders gedraagt over haar nieuwe generatie consoles, Xbox 360 hoor ik alleen maar specs en hoe goed de spellen zijn maar tot nu toe zijn de spellen lelijk en nietszeggends.

lelijk? (waar zit de smilie van een poppetje die dood gaat van het lachen(letterlijk)?)

gest, ik zie er niks lelijks in hoor, het is gewoon niet wat jij en vele andere ervan verwacht hadden, maar ik vind het er gewoon goed uitzien, oh en btw ghost recond 3 gezien?
  • -Revolution, dit omdat Nintendo gewoon zich anders gedraagt over haar nieuwe generatie consoles, Xbox 360 hoor ik alleen maar specs en hoe goed de spellen zijn maar tot nu toe zijn de spellen lelijk en nietszeggends.

Ben vooral benieuwd naar online opties van de DS en Revolution.

Verder hoop ik op een groot wonder van Command and Conquer : Red Alert 3.
    Battlefield 2 wordt gewoon dik speelbaar daar, wordt niets nieuws aangekondigd omtrent die game omdat alles gewoon klaar is, een en al bugfixing enz nu.
  • om eerlijk te zijn kijk ik het meest uit naar harvest moon voor de PSP…

maar ja ik ben niet eerlijk dus:

Harvest moon DS (release date europa/USA)
    Harvest moon PSP (screens en filmpjes graag)
    Harvest moon SoH (zie hm ds)
    De next gen consoles (vooral wat de revolution nou is…)
    Harvest moon voor een next gen console (hoop op PS3, PS hm's zijn meestal wel van hoge kwaliteit…)
    Perfect dark zero
    Blue dragon
    lost in blue
    tales of eternia
    tales of legendia
    tales of voor de DS (pleaseeee)
    FF 3 en CC voor de DS
    Baten Kaitos DS

nog een paar maar dat ben ik vergeten.
  • -revolution & de games
    -castlevania ds
    -zelda four sword ds
    -mario ds
    -mario kart ds
    -online mogelijkheden van nintendo
    -mario & luigi 2
    -hopelijk een starfox ds (zal er wel niet inzitten)
    -metroid ds
    -hopelijk een rts game van blizzard voor ds of redalert
    -kid icarus ….
    -verder zullen er nog wel games zijn waar ik nie op kan komen

-zelda gc
    -mario 128 gc of rev?
    -andere (niet sportgames) games van nintendo zelf voor de gc

-ps3 is benieuwd met wat ze afkome, ze zeiden over de xbox 360 dat het gewoon een xbox v1.5 is, ok dan ben ik wel is benieuwd of zei dan wel degelijk iets gaan vernieuwen…
  • Revolution, nu Nintendo em waarschijnlijk toch wel gaat tonen….

daarna de PS3, ik wil weten hoeveel sterker dan de XBOX360 die wordt… :P

van de XBOX360 weten we nu al bijna alles…
    en vergeet de nieuwe Zelda niet!
  • Ik laat me verrassen.
    Maar ben zoiezo benieuwd naar de PS3, REV en 360.
    Verder alleen battlefield 2 en Call of duty 2.
    Me agree with you :)
  • Ik kijk het meest uit naar Call of Duty 2, Need for Speed: Most Wanted & Fifa'06 : >
  • -Ik kijk het meest uit naar Nintendo en de Revo, en spellen zoals Mario en Luigi 2 (NDS, het eerste deel op de GBA was echt heel leuk), The Legend of Zelda: Twilligt princess, (misschien Mario 128, je weet maar nooit) en Super Mario Striker lijkt mij ook wel wat.

- Ik kijk altijd uit naar topgames van Square Enix, dus kijk ik ook uit naar KH2 en FFXÌI (PS2)

- Aankondigingen over PS3

- aankondigingen Xbox360

Het gaat van boven naar beneden, wat bivenaanstaat vind ik het interresanst en wat onderaan het minst.
  • @chell Ik ben het altijd met je eens als je over bf2 praat. IK kijk echt uit naar een goede online fps die ook realisme bied. En natuurlijk kijk ik uit naar niewe GBA, PS3, XBOX360, Revelution. (willekeurige volgorde)
  • Nou Nintendo Nintendo en ehmmmm…

Nintendo :P
  • Nintendo!!

stiekem hoop ik dat ze met iets geweldigs komen.

Maar vind het rond de E3, en nu zeker met de next-gen shizzle al helemaal een te gekke tijd.
  • Alles wat nintendo mij brengt _o_ dus vooral veel ds info, hopelijk worden er veel online titels aangekondigd (en nu ook van Square Enix, aangezien die nu bekend heeft gemaakt volledig (!) online support te bieden voor de ds :D) zelda, zowel voor de als cube.

en ik hoop dat nintendo wat loslaat over de revolution, of beelden van een super "revolutionaire" nieuwe zelda over hoe hij eruit zou kunnen zien op de revolution (hoewel dit laatste toch nooit zal gebeuren :P).

verder hoop ik dat sony met een goede console komt, ps2 is me een beetje tegengevallen (hoewel enkele games wel leuk waren)..

xbox kan me tot nu toe weinig schelen, maar ben wel benieuwd naar wat de xbox360 allemaal kan enzo.

edit: natuurlijk ook veel vette online pc games: Battlefield 2 _o_, Call of Duty 2 _o_ en andere
  • Next gen
    zelda
    perfect dark zero
    nds games
  • -Duke Nukem Forever
    -Handheld line ups
    -Next gens vooral de 360
  • Ik kijk het meest uit naar de verassingen ^^D

*hope*

DS:

SSBM DS
    LoZ: OoT DS
    Pokemon DS MMORPG
    Golden Sun DS
    FF reeksen oa Christal Chronicles (online) :)

verder nog wat vette online games en ik verheug me op de nieuwe info over dat online gezeik van de DS

Verder hoop ik toch stiekem dat ninty beelden van de Revo laat zien :) *EDIT* http://www.tweakers.net/nieuws/37249 toch nog Revolution op E3?!

De rest boeit me geen fuck Ninty gaat het gewoon maken 8)
  • De 3 nieuwe consoles.

En Sega zijn line-up :)

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren