1. Warhammer 40,000: Space Marine

Re: Warhammer 40,000: Space Marine

Uiteindelijk uit de budgetbak getrokken.
Heerlijke game met die massa's orks die je op brute en bloederige wijze af kunt slachten.
Online moet ik nog proberen.
  • Uiteindelijk uit de budgetbak getrokken.
    Heerlijke game met die massa's orks die je op brute en bloederige wijze af kunt slachten.
    Online moet ik nog proberen.
  • Vraagje aan degene die deze game al in huis hebben:
    Hoe is de online multiplayer van deze game?

Jetpacks, jetpacks everwhere.

Kom ik aan met een heavy bolter, jetpack komt er aan met hamer, plof, ontmoet de vliegende bloedvlek.

Ik heb wel wat moeite om door te hebben dat er eentje in mijn rug staat in te hakken van de tegenpartij, maar afgezien daarvan zijn zelfs de eerste twee classes voor de unlock van de customizer (level 4) al goed genoeg om dood en verderf te zaaien.

Zal ik anders gewoon even wat opnemen en op IG zetten? Die vidoesectie gebruikt toch niemand meer, dus.. :P
  • Ik heb de game inmiddels maar gekocht, op de meeste sites haalt deze game een mooi cijfer. Vette game, heerlijk al dat bloed
  • Ik zou zeggen een solide 7.
  • Online inderdaad niet zo indrukwekkend.
    Best aardig, niet meer dan dat.

SP blijft leuk!!
  • Demo was vermakelijk , maar idd, niet voor 60 euro. 25 oid zou netjes zijn.

Vraag mij af wie er nog 60 euro voor een game betaalt, maar goed..
    Deze is meteen al te krijgen voor 40 euro..

Maar goed de demo verraste mij behoorlijk, had deze game totaal niet in de gaten gehouden. Het is dan ook meer uit tijdgebrek dat ik hem niet meteen
    aanschaf..
  • Ik had hem gewonnen met de IG awards. Leuke game voor tussendoor, online kon me echter niet boeien.

Ik heb hem niet, maar iemand die ik sprak zij dat het een goede MP is en niet hetzelfde als bijvoorbeeld een Gears of War.
  • Ben benieuwt wat het cijfer word, IGN geeft een 7.5

Ik hoop bij IG een 8, alles lager dan een 8 ( dus ook 8- ) laat ik deze titel liggen.
  • Toch wat tijd gevonden dus :'D

Hehehe inderdaad kerel, maar ik heb Deus ex ingeruild. Normaal mijdt ik de
    gamemania als de zwarte pest, maar ik zat in mijn mik met Deus ex.
    Dus ik dacht, dan maar inruilen..
    Moet wel even doorspelen nu, volgende week Dead island al..
  • Toch wat tijd gevonden dus :'D
  • Ik heb de game net binnen, heb er zin in..
  • Review embargo gaat er morgen af.
  • Demo was vermakelijk , maar idd, niet voor 60 euro. 25 oid zou netjes zijn.
  • Demo was wel leuk moet ik zeggen, maar de demo heeft mij ook niet overtuigd om de game voor de volle pond te gaan halen. Denk dat ik maar wacht totdat de game is afgeprijst.
  • Space marine is tot nu voor mij hooguit een budget titel en ik neig momenteel eerder om kill team aan te schaffen.

Heb de demo's van kill team en space marine gespeeld. Beiden hebben best wel de nodige overeenkomsten en ik vraag me af waarom ik deze voor 60 Euro in huis zou moeten halen. Kill team voor 7,99 biedt nagenoeg hetzelfde maar dan natuurlijk vanuit een ander perspectief en iets andere controls/gameplay.
  • Demo net even gespeeld wel lekker grof hehe
  • Tja, is pas het 2de level als ik demo mag geloven dus je zult nog wel niet alle skills hebben. Ziet er leuk uit maar heb nooit wat Warhammer gehad. Belachelijk thema vind ik het altijd.
  • Arcade game is van een andere ontwikkelaar en is qua opzet toch wel anders. Natuurlijk zijn er gelijkenissen, zo spelen beide games zich in het Warhammer 40k universum af.
    Demo komt volgende week normaal online in Europa. In Amerika kunnen ze hem al spelen.
    Hier al demo beelden: http://www.youtube.com/watch?v=USMl7ksW0pM
    Gutting orcs vat het zowat samen, ziet er zeker niet slecht uit. Maar gaat het ook genoeg variatie bieden? In de quick look zag de gameplay er wel heel wat anders uit, met jet pack en thunder hammer.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren