1. Wat doet Miyamoto met on-line gamen??

Re: Wat doet Miyamoto met on-line gamen??

dat zou een mooi zooitje worden! gelukkig kunnen console games zich daar tegen beveiligen, als het ding niet mag werken met een bepaalde game, dan werkt hij niet, simpel…
  • dat zou een mooi zooitje worden! gelukkig kunnen console games zich daar tegen beveiligen, als het ding niet mag werken met een bepaalde game, dan werkt hij niet, simpel…
  • zulke dingen werken toch nooit online, dat is ook zo met de PS2. voor de xbox was zo'n ding geloof ik nog niet gemaakt, maar anyway, dat werkt toch nooit online, speciale beveiliging
  • maar er komt een Action Replay.
    En als dat nou online ook werkt zou dat het hele online gebeuren kunnen verzieken….
  • Volgens mij maken jullie een beetje een foutje… Iwata is directeur van Nintendo, niet Miyamoto. Miyamoto heeft (nog) vrij weinig met het online gebeuren te maken. Ja, hij werkt waarschijnlijk aan online games.
  • <blockquote><b>Quote: </b>Originally posted by Megaman on 01 februari 2003<hr>Maar ik denk toch dat XBOX Live de beste online mogelijkheden heeft. <blockquote><b>Quote: </b><hr>
    Nintendo heeft nog helemaal niks bekend gemaakt over hun on-line plannen dus je weet niet met wat voor features ze gaan komen. Het word allemaal waarschijnlijk erg gebruiksvriendelijk en Miyamoto ziet dat X-box live gaat aanslaan en komt heus niet met een een of ander simpel iets.

Mischien dat de Ice climbers uit de kast worden gehaald! Bergbeklimmen met een partner wat een hele goede teamwork vereist!!
  • Miyamoto heeft al gezegd nu met nieuwe franchises te beginnen.

Overigens komt Pokémon niet van Miyamoto.
  • Mario party online :P lijkt me ook wel errig cool hoor
  • En voetbalspellen lijken me ook wel leuk om on-line te spelen. En worms als dat leuk gaat worden.
  • Pokémon wordt natuurlijk de grote blockbuster voor de Cube. Maar ik denk toch dat XBOX Live de beste online mogelijkheden heeft. Maar wanneer developers hun eigen servers niet mogen beheren staan ze wel veel van hun macht af, dat zou de strop voor Bill kunnen zijn. PS2 zal ook weer met geweldige dingen op de proppen komen, GTA online? Grand Tourismo?

Nintendo zet gewoon haar franchise door. Denk niet dat ze nog met iets nieuws zullen komen in 2003. Ze zullen eerder wat oudgedienden uit de kast halen, Metroid ne one? :).
  • hmm ik had ff uit gedacht als nintendo of europe slim was geweest, hadden ze voor europa gewoon snel een centraal netwerk op gezet, bijv. 8 euro per maand met 1 spel gratis per maand en elk ander spel gewoon 2 euro per maand die naar de developper van het spel gaan.
    En hadden ze gewoon Animal crossing hier uit gebracht in het engels, met een kleine modificatie, dat je via internet andermans bossen kan bezoeken.
  • als ze een multiplayer online co-op Mario game maken.
    En dan dat je kon kiezen:
    Mario + Luigi
    of
    Wario + Waluigi
    En dan moet het net zoiets worden als Mario 64…
    Dat zou cool zijn.
  • F-zero on-line zou ook wel vet worden! Met zn dertigen nek aan nek racen!!!

Ik denk dat je dadelijk voor somigge games wel verplicht een breedband aansluiting moet hebben
  • Star Fox Armada ( SFA 2 dan maar…. ) online, met honderden tegelijk op een planeet of in de ruimte een DM of CTF wedstrijdje houden :P
  • nintendo zou met alle franchises natuurlijk een supermooie RPG kunnen gaan maken… met de hele mario clan, fox en co, kirby, samus, pikmin… dat zou wel stoer zijn!
  • Pokemon MMORPG zou erg vet zijn, en Animal Crossing online lijkt mij ook cool.

Verder nog een MMORPG door Hyrule of Mushroom Kingdom. En als je in MK dan genoeg muntjes hebt verdiend mag je met vakantie naar Delfino Isle. :) Lijkt me erg cool, maar ik betwijfel of 't komt.
  • Pokemon online, daar kan niemand tegen op lijkt me.

Volle 100% mee eens.
  • Pokemon online, daar kan niemand tegen op lijkt me.
  • Om eerlijk te zijn verwacht ik dat Miyamoto het bij single player houdt. Laat andere maar mooi online coole dingen bedenken, dan doet hij dat offline wel :)
  • hmmm suoer smash brothers online:^:
    met tournooien enz. dat lijkt me perfect
  • Wie Miyamoto kan voorspellen is een genie. Dus ik zou hier geen uitspraken over kunnen en durven doen.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren