1. Wat koop je bij je Xbox 360 als je hem koopt?

Re: Wat koop je bij je Xbox 360 als je hem koopt?

nee man ik weet et..
  • BTW mn system specs zijn:

-AMD Athlon 64 4000+ DUAL CORE
    -4gb ram
    -nVidia Geforce 7800 GTX
    enzo enzo
  • Waar is zijn xbox dan?
  • HAHAAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAAH
    Niet sneller dan de mijne en BTW PS3 heeft de snelste prosecor ter wereld
    STFU xbox fanboy
  • @glenn en Indo
    doe effe normaal man… Dat Kut ding dat jullie de 360 noemen is wel sneller en beter dan jullie PC's bij elkaar….
  • En serial killer –XXX– natuurlijk :]
  • Ja
    ik ga als ik em koop de volgende GAMES halen G's

- Hallo 3
    -DOAD BEACH VOLLEYBALL 3

verder is hij nergens goed voor kut ding
  • maar man die fucking ''360'' heeft ook zo'n KUTmodel..
  • @Kyrill

Effe antwoorden op de vraagies van jouw:

- Raad je heel erg aan om de Premium aan te schaffe…
    - Ik ga geen COD2 voor XBOX 360 halen.. ga hem wel voor de PC spelen
    - Gears of War wordt een Killer App voro de XBOX 360… ALleen komt hij pas in 2006 uit. Wordt dus wachten.
    - Internet aansluiten op de XBOX 360 zal hoogstwaarscheinlijk hetzelfde zijn als aansluiten op je XBOX…
    - IS nog niet zeker of Far Cry Backwardscompatible is… er zijn nog maar 2 titels bevestigd die speelbaar zijn op de 360 en dat is HALO en HALO 2.

- IK ga zekerweten Gears of War kopen…. wordt 1 van de betere XBOX 360 games die op dit moment aangekondigd is….
  • 900 graden? kan best kweet niet hoeveel graden een rechthoek is ik denk aan een rechte hoek dus 90 graden maar ik vind het wel een schande dat ze gwoon het ps2 controller (goddelijk) die ontwerp stelen en plakken over de 360 controller stomme bil gates
  • misschien nog een nulletje erbij? :lol:
  • Volgens mij zijn de gfx van de PSP 100000000000 X zo goed als die van de 360 die eigenlijk een rechthoek van 90 graden is (ofzo)
  • En een DS natuurlijk :]
  • GTA 4 en als ik daar klaar mee ben zie ik wel er is te veel keuze NfsMW zit ook op mn lijstje
  • Xbox 360 Premium Pack
    Kameo Elements of Power

en als ik met kameo klaar ben, koop ik een ander goede laucnhtitel, zoals Perfect Dark Zero
  • WE KOPEN ER EEN PS3 BIJ !!!
  • Ik koop:
    -PS3 Pro Pack
    -Perfect Light 1 Unlimited Edition
    -10 Wired Controllers
    -2 Wireless Controllers
    -GRATIS PS3 ONLINE
  • Ik koop:

-XBOX 360 Premium Pack
    -Perfect Dark Zero Limited Edition
    -2de draadloze controller
    -Jaarabbo XBOX Live!
  • je naait jezelf als je die lite version koopt.

Duidelijke taal.

Ofwel je bent veel beter af met die versie die 100 duurder is :)
  • je naait jezelf als je die lite version koopt.
  • Ik ga hem halen zodra ik er geld voor heb.

Ik wil iig zodra ie uit is Call of Duty 2. En verder wat is voordeliger?
    De versie kopen met of zonder harddisk?
    Als je laat maar zeggen 5 spellen koopt in het eerste jaar. Is het dan voordeliger om de versie met een harddisk te kopen of de andere versie zonder harddisk?

Wie gaat er nog meer COD 2 halen?

Verder lijkt me het spel Gear of Wars wel wat, een futuristische oorlog shooter heb ik gehoord?Klopt dit?

Is dat wat dat spel?

Ik speel voornamelijk sport spellen ( voetbal , tennis) en fps ( bv Call of Duty) Maar 1 shooter vind ik beetje mager…

En is het online aansluiten van de xbox 360 net zo makkelijk als het schijnt te zijn met de xbox?

Want mijn vader en ik zijn al 10 uur voor niks bezig geweest met het aansluiten van de ps2 om hem online te krijgen…

Maar morgen gaan we weer wat proberen. Dus ik houd de hoop erin.

En is het mogelijk om Farcry van de xbox te spelen op de xbox 360?
    Ik hoop het eerlijk gezegd wel want Farcry Instincts is het spel wat ervoor gezorgd heeft dat ik de xbox niet laat roesten……

Ik wou eerst een psp gaan halen voor €145 maar ik voel nu veel meer voor een xbox 360.

Is er hier iemand die Gear of Wars gaat halen en er nu al helemaal weg van is?

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren