1. Welke platformer gaat het worden denk je?

Re: Welke platformer gaat het worden denk je?

Blinx 2 my ass! :)

K denk dat Rayman 3 het helemaal gaat maken, k ga strax de pc demo downloade …
  • Blinx 2 my ass! :)

K denk dat Rayman 3 het helemaal gaat maken, k ga strax de pc demo downloade …
  • Blinx 2 ;)
  • Tork en Psychonauts lijken mij erg interessant; vooral Psych.
    vanwege zijn erg weirde vormgeving en waarschijnlijk erg kewle gameplay… Van Tork verwacht ik iets minder, lijkt me wel leip spelleke, maar heeft naar mijn mening wel wat weg van Vexx… Denk'k wel dat ik ze allemaal haal; ben platform-junkie :P

platformers komen naar mijn mening toch nog meer tot hun recht op de GC, maar daar is het nog even wachten op een nieuwe wannahave: Wario World

mzzl Munch and Abe
  • too late :D.
  • Om maar ff te helpen met het opzetten van de topic:

Voor platformgames heb ik m'n GameCube, op m'n Xbox ga ik meer race-, sport-, vecht- en actiegerichte games spelen.

Vexx heb ik nog steeds mijn twijfels bij omdat Acclaim de laatste tijd tegenvalt. Echter zou dat wel een leuk spel kunnen worden, maar op een echte topper reken ik niet.

Rayman 3 wordt waarschijnlijk leuk voor de liefhebbers van het verzamelaspect, en/of Rayman op zich. Ik hoor bij geen van beide groepen.

Van die andere 2 weet ik te weinig, maar ergens vaag herinner ik me filmpjes die me niet zo heel erg wisten te boeien, want ik weet er amper nog wat van :)
  • Mij lijkt Rayman juist wel cool, het is een stuk anders dan voorafgaande delen, heel benieuwd dus.
  • Alle topics zijn foetsie dus ik spam er lekker op los.. Moet wel wat te lezen zijn.. :P

Maar goed, er komen een aantal platformtitels aan zoals Tork, Psychonauts, Vexx, Rayman 3 en nog wel wat.. Op welk van deze titels zitten jullie nou te wachten? En welke zal hiervan het beste worden waarschijnlijk?

Mij lijken de games Tork, Psychonauts en Vexx wel wat. Maar denk dat de eerste 2 beter zullen worden.. Vooral de 2e, aangezien Tim Schafer erachter zit van Full Throttle en Grim Fandango.. Maar ze lijken mij allemaal wel cool.. Wat jullie?

*Begint aan zichzelf te twijfelen of die niet ooit hetzelfde topic gemaakt had..* :P
  • Ja dat zeker, Banjo is zeker 1 van de games samen met Conker & Kameo waar ik nu op zit te wachten als et gaat om platform games op de Xdoos …
  • Ja denk het ook, cube is gewoon een platform kassie Xbox voor de rest.:P

Maar als Rare nou een een Banjo op de box gooit kan dat wel een anders worden qua kwaliteit van de platforms.
  • Idd, k was <b>erg</b> teleurgesteld in Blinx …
    K denk dat als je echte goeie platform games wilt spele je toch een Cube moet hebben …
  • Alle platformers op de Xbox lijken me gewoon niet cool.
    Er zit gewoon niet echt een mario tussen. Ik ben dan ook van mening dat ik platformers beter op me GameCube kan spelen.

Maar als ik dan toch moet kiezen, dan maar Vexx. Die ziet er nog een beetje cool uit. Toejam & Earl III vind ik gewoon triest wat ik ervan gezien heb :D
  • Fuck it allemaal ik wacht op Toejam & Earl III en op een Conker game!
  • Is die er al joh.. Beter dat ik ook ga downen.. Ben benieuwd hoe die is geworden..

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren