1. Welke toppers in 2011 ?

Re: Welke toppers in 2011 ?

The Witcher II: Assassins of Kings
Kingdoms of Amalur: Reckoning
Hunted: The Demon's Forge
The Dark Eye: Demonicon (al is het niet zeker of het wel komt)
The Elder Scrolls V; Skryim (al zal dit geen echte topper worden)

Diablo III zal dit jaar niet komen. Hopelijk wel, maar denk het niet.
  • The Witcher II: Assassins of Kings
    Kingdoms of Amalur: Reckoning
    Hunted: The Demon's Forge
    The Dark Eye: Demonicon (al is het niet zeker of het wel komt)
    The Elder Scrolls V; Skryim (al zal dit geen echte topper worden)

Diablo III zal dit jaar niet komen. Hopelijk wel, maar denk het niet.
  • Rage gaat wel hopelijk niet hetzelfde lot ondergaan zoals DNF, alleen heeft deze game nog geen waargemaakte status.
  • Door alle 'RAGE' reacties hier zocht ik de game eens op en ironisch genoeg vond ik 2 artikelen:

'Toppers van 2009 - Rage'
    'Toppers van 2010 - Rage'

Komt hij definitief dit jaar? :P

Ik kijk uit naar:

Uncharted 3
    InFamous 2
    Batman Arkham City
    Crysis 2

En de toppers uit andere jaren die ik nog ga kopen :p
  • Voor mij word het ook weer een mooi jaar.

Rage (word GOTY 2011 :) )
    Marvel vs Capcom 3
    Uncharted 3
    Dead Space 2
    Killzone 3
    Mortal Kombat

En ik hoop dat Metal Gear Solid Rising ook 2011 gaat halen.
  • Persona 5 zou echt fucking awesome zijn. En zowel fans van Westerse als die van Japanse RPGs hebben echt niks te klagen dit jaar idd.
  • http://www.youtube.com/watch?v=Nk5TJqJAW_I

Haha, tof! :lol:

Er worden dit jaar enkele nieuwe games Atlus aangekondigd. Naast uiteraard Catherine die al bekend was, Persona 2: Innocent Sin, Devil Survivor voor de 3DS wellicht een nieuwe Persona voor de PS3! En natuurlijk hoop ik op een Shin Megami Tensei IV! Oh ja, Ys I & II Chronicles komt ook nog _O_

Dit wordt een goed jaar voor RPG-liefhebbers, en vorig jaar was al zo awesome!!! Tof :7
  • Jammer van Diablo 3 :( Blizzard doet er altijd zo lang over, maar dan heb je ook wat!
  • Diablo 3 en Guild Wars 2 hoogstwaarschijnlijk voor 2012, Skyrim gaat volgens mij dit jaar uitkomen, 11/11/11 dat gaan ze niet laten schieten volgens mij. Ik hoop eigenlijk dat die drie releases uit elkaars buurt blijven, stuk voor stuk games waarmee je normaal gezien vlotjes over de 100 gaat.
  • Ik vrees ook dat het 2012 wordt voor Diablo III. Ik ben ook bang dat Guild Wars 2 naar 2012 verschoven gaat worden. Dat zou wat zijn. Nu hopen dat dat niet gebeurd natuurlijk. Heb trouwens ook niet zoveel vertrouwen in een november release van Skyrim. Hoelang zijn ze eigenlijk al bezig aan Skyrim? Ik neem aan minimaal 4 jaar als ze hem in november willen uitbrengen. Ik heb een klein beetje het gevoel dat dit jaar net zo wordt als toen in 2009 of was het 2008? Dat alle topgames (Mass Effect 2, Bioshock 2) uitgesteld werden naar het voorjaar. En dat we toen geen echte topgames in het najaar hadden. Gelukkig zal de 3DS me ook erg bezighouden dit jaar. :)
  • Ben ik dan de enige die uitkijkt naar diablo 3 ?!
    2012 ;)
  • Voor mij:

Wii:
    Zelda Skyward Sword
    Conduit 2

DS:
    Kingdom hearts: recoded
    Okamiden

3DS
    2 Resident Evil's
    Kid Icarus
    Mario Kart 3D
    Kingdom Hearts

PS3
    inFamous 2
    Sly 4 (eventueel)
    The last guardian
    The Elder Scrolls: Skyrim
    Dead Space 2
    Mass Effect 2
    Mass Effect 3
    Uncharted 3
    The ICO collection
    Beyond Good and Evil remake
    nieuwe Tomb Raider
    Crysis 2
    Killzone 3
    Rage
    Dragon Age 2

Een knap lijstje als ik het mag zeggen, ga nog nooit zoveel games hebben gekocht dan dit jaar. :)
  • スキージャンプ・ペア FIJワールドカップ
  • http://www.youtube.com/watch?v=Nk5TJqJAW_I

WHAT

THE

FUCK
  • Jullie vergeten buiten de beul om allemaal RAGE!!!
    Wacht maar ID zal het fps genre weer een poepie ruiken..
    De id tech 5 engine is fucking amazing geen een andere fps die dit jaar er in de buurt van gaat komen!

Mijn toppers:

Rage
    Homefront
    portal 2
    TES V
    UC 3
    Zelda: Skyward Sword
    brink
    Ni no Kuni
    sturmwind
    ME 3
    Beyond good and evil HD
    Zone of the Enders: The 3th
    3ds en alles erom heen
  • Hoe vet zou het zijn als er een soort van tweede Orange Box komt waarin o.a. Episode 3 en Half-Life 3 zitten.

En in 2011 kijk ik uit naar de volgende titels:
    - Portal 2
    - Kirby's Epic Yarn
    - Zelda Skyward Sword

En de 3DS en al zijn topgames natuurlijk!
  • Portal 2!

En Valve moet volgend jaar toch VERDOMME eens wat van HL2 ep3 laten zien >_<
  • Hoewel er dit jaar weer genoeg games zijn waar ik naar uitkijk, zijn er maar twee zekerheidjes: Gears of War 3 en Uncharted 3: Drake's Deception.
  • Ik kijk het meest uit naar:

1) The Elder Scrolls V: Skyrim
    2) Crysis 2
    3) Assassin's Creed III
    4) Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier
    5) Test Drive Unlimited 2
    6) SSX Deadly Descents
    7) Gears of War 3

Ik heb echt zin in een nieuwe Elder Scrolls en Ghost Recon. Oblivion en GRAW/GRAW2 heb ik al bijna drie jaar niet meer gespeeld…
  • Ik kijk het meeste uit naar de Ghost Recon Futore Soldier voor de rest zou ik graag meer willen weten over Battlefield 3 en de nieuwe operation flashpoint lijkt me ook wel leuk
  • Ik begrijp Valve's strategie met die episodes dus echt niet heh. Het hele idee van die episodes was toch dat je niet meer jaren hoefde te wachten om verder te spelen in het Half-Life universum? En nu zijn er alweer drie jaar voorbij nadat episode 2 uitkwam…

Ga dan please gewoon werken aan deel 3. Dan moeten we ook lang wachten, maar dan heb je tenminste wat. Ook vind ik dat die source engine nu wel eens genoeg uitgebuit is. Tijd voor een nieuwe :)

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren