1. Welke XBOX360 Launchgame(s) ga ik kopen??

Re: Welke XBOX360 Launchgame(s) ga ik kopen??

ghost recon 3
Frame city killer
saints row
  • ghost recon 3
    Frame city killer
    saints row
  • NFS: Most Wanted en Ghost Recon 3 lijken mij wel coole games.
    maar voor de rest vind ik de launchgames niet zo goed.
    komt later vast wel betere
  • Xbox360 plus Nanja.
  • Al wat ik gezien heb is zeker dat ik in eerste instantie de volgende spellen neem: PGR3 en NFS Most Wanted.

|| A game = A game.
  • ik heb helemaal geen flauw idee welke launchgames er zulle zijn
    er zij er wel een paar die ik zeker wil hebbe

1 the godfather
    2 call of duty 2
    3 The Elder Scrolls IV: Oblivion
    4 99-knights
  • Ghost recon 3 advanced warfighter lijkt me echt vet!!!
  • @x360nds
    met silver kan je alleen online gamen in het weekend, je hebt dan geen toegang tot bepaalde dingen zoals het downloaden van nieuwe maps enz., en silver is gratis. Wil je het maximale hebben op online gebied dan is er gold, hiermee kan je de hele week online gamen 24 uur per dag en heb je wel toegang tot het downloaden van nieuwe maps enz, maar dit is niet gratis je betaalt dan maandelijks een kleine betaling.

dit is egt vet, ik game toch vooral in het weekend, ik kijk egt zo hard naar die november maand uit
  • @x360nds
    met silver kan je alleen online gamen in het weekend, je hebt dan geen toegang tot bepaalde dingen zoals het downloaden van nieuwe maps enz., en silver is gratis. Wil je het maximale hebben op online gebied dan is er gold, hiermee kan je de hele week online gamen 24 uur per dag en heb je wel toegang tot het downloaden van nieuwe maps enz, maar dit is niet gratis je betaalt dan maandelijks een kleine betaling.
  • thnx
    Vet, zeker kopen, kun je nou met silver in het weekend online, want dat zou egt strak zijn
  • @x360nds
    top spin 2 gaat online :), lijkt mij ook een vette spel idd deel 1 was verslavend
  • Kameo koop hoe dan ook en later Gears of War
    Als Topspin 2 online gaat koop ik die ook en Alan Wake lijkt me ook een vette game
  • Ik ga zeker voor Ghost Recon!
  • Ik ga voor Perfect Dark Zero.
    Is die er niet bij de launch…. ga ik voor Elder Scrolls 4:Oblivion of voor PGR3
  • uiteraard met DOA4 :)
    En nog een game misschien ligt er een beetje aan welke in de rekken liggen op dat moment.
  • Als ik er 1 koop dan met:
    -Dead or Alive 4
    -The Elder Scrolls 4:Oblivion
    -Perfect Dark
    -Project Gotham, die spreken me wel aan.
  • ik ga voor:
    -Ghost Recon
    -en Condemned: Criminal Origins

Ik kan niet wachten!!!
  • jah ik wil er ook wel zat maarja $_$ dus ik denk Saint's Row + Ghost Recon + Kameo
    en als één van deze games een flop word neem ik denk ik Oblivion IV of PGR3 die zijn namelijk ook zeer vet…. aarja dat zijn de meeste games :D weet iemand of die TC Ghost REcon 'exclusief ' is of als ie ook voor de pc komt anders neme ik hem gewoon voor de pc daar speel je shooters namelijk makkelijker op…

*edit*
    zag net dat ie ook voor pc komt dus dat word dan Saint's Row + PGR3/Oblivion IV + Kameo ( / = of )
  • ik ga voor Oblivion,Kameo,Gun en the Godfather
  • ik ga denk ik voor Morrowind, Gr3, Quake4 en Call of Duty2 ( willekeurige volgorde )
  • Iig Morrowind, daar kan ik de komende maanden dan wel mee vooruit :)
    Daarnaast denk ik DOA4 als multiplayer/xboxlive game.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren