1. x360 windows media center?

Re: x360 windows media center?

Ik begrijp die functie nog niet helemaal. Ik lees op een paar sites dat de Media Center functie gelinked kan worden aan je PC, en dan zal je alsnog veel dingen van een echte Media Center PC missen (LNB, TV, radio, etc). Dit kan nu ook al met de Xbox toch (zo'n apart pakket wat je kan kopen)?
  • Ik begrijp die functie nog niet helemaal. Ik lees op een paar sites dat de Media Center functie gelinked kan worden aan je PC, en dan zal je alsnog veel dingen van een echte Media Center PC missen (LNB, TV, radio, etc). Dit kan nu ook al met de Xbox toch (zo'n apart pakket wat je kan kopen)?
  • @bunshin de prijs staat nog niet vast, Word nog steedts gespeculeerd.
  • wow vette shit. want de xbox (ja die ouwe) kan niet eens een dvd + pakken en of een cdr. best nep eigelijk.

dus als ik het goed begrijp is die media center gelijk aan de pc versie?

als dit zo is is 300 euro voor een media center een koopje :)
  • Ondersteuning voor dvd-video, dvd-rom, dvd-r/rw, dvd+r/rw, cd-da, cd-rom, cd-r, cd-rw, wma cd, mp3 cd, JPEG Photo-cd. Dit kan er zon beetje in. ;)
  • ja er zit mediacenter op, maar voor svcd en vergelijkbare lijkt me sterk.
  • zal de x360 een "windows" media center bevatten? want dit zal wel erg chil zijn. ook vraag ik mij af welke formaten de x360 allemaal ondersteunen als vcd svcd cdr cdrw dvd- dvd+ etc etc?

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren