1. [XBLA] Magic the Gathering: Duels of the Planeswalkers 2012

Re: [XBLA] Magic the Gathering: Duels of the Planeswalkers 2012

Deze is Deal of the week. 400 Punten :)
  • Deze is Deal of the week. 400 Punten :)
  • Deze is vandaag uit.

http://wizards.com/Magic/Magazine/Artic ... arcana/733

Je kan dus deze keer wel je deck compleet editen (dus kaarten eruit halen die je niet wil), maar geen eigen deck maken. Het is iig een grote stap vooruit tov deel 1. Ik ga hem zeker halen!
  • Denk je dat het wat vlotter zal spelen als die recente Yu-Gi-Oh game op xbla? Als je die al gespeeld hebt natuurlijk.
    Die heb ik niet gespeeld, maar Planeswalker (eerste deel) speelde lekker vlot aangzien je maar zo'n 10 seconde's hebt om ergens op te reageren. Hij ging niet elke keer wachten totdat je tegenstander bevestigde ofzo.

Het menu zelf was echter tergend traag. Hoop dat ze dat oplossen in de nieuwe :)

Deel 1 is trouwens in de aanbieding voor 400 punten. Zeker het proberen waard!
  • Denk je dat het wat vlotter zal spelen als die recente Yu-Gi-Oh game op xbla? Als je die al gespeeld hebt natuurlijk.
  • Dit wordt een totaal nieuw deel.
  • word dit dlc of een totaal nieuw deel??

Is mij niet duidelijk…
  • Jaja, er komt een nieuwe Duels of the Planetswalkers deze zomer. Vond het eerste deel altijd erg vermakelijk. Niet hetzelfde als een echt potje magic, maar toch leuk voor een paar casual potjes. Ik hoop wel dat ze de laadtijden sterk verbeteren.

Anyway… hier wat info
    Duels of the Planeswalkers 2012 is part of the Magic: The Gathering 2012 product line, which also includes the Magic: The Gathering 2012 core set. It will be released on Xbox LIVE© Arcade, PC/Steam and PlayStation® Network in summer of 2011.

Building on the success of the original Duels of the Planeswalkers, Duels of the Planeswalkers 2012 will introduce all new game modes, Planeswalker opponents, decks, puzzle challenges and other exciting new features including a new-to-digital multiplayer game mode called Archenemy where players gather up to two allies and team up against the AI.

Bovendien krijg een gratis promo-card als je het spel bij de release koopt en bij een speelgoedzaak langs gaat:
    http://www.wizards.com/Magic/Magazine/A ... arcana/678

:D

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren