1. Forum
  2. [XBLA]Monday Night Combat

Re: [XBLA]Monday Night Combat

Hah, eindelijk.

Ik geef het maar gewoon op, denk ik.
  • Hah, eindelijk.

    Ik geef het maar gewoon op, denk ik.
  • De aanhouder wint. Hier is de eerste post in je topic die niet van je zelf komt! ^_^
  • *krekels*
  • 15 april is er weer een sale. Wederom 600 punten. Ik dacht ik bump maar weer even :'D

    Fan-based trailer
  • 29 december is er een sale. Dan is ie maar 600 punten!
  • [size=4]Monday Night Combat[/size]
    [size=1]Ontwikkelaar: Uber Entertainment[/size]

    Monday Night Combat is een class-based TPS gebaseerd op een spelshow in de toekomst.

    Er is een offline mode (Blitz) die gebaseerd is op Tower Defense (ook co-op en online co-op speelbaar) en een online mode (Crossfire), die wat diepgaander is.

    In Crossfire speel je 6 tegen 6 en heeft elk team een Moneyball. Deze is bepantserd, en deze pantsers kun je alleen doorbreken door middel van je bots.
    Dit zijn robots die verwoestbaar zijn door vijandige spelers, turrets en andere bots. Begeleid je bots naar de vijandige Moneyball, laat ze het schild doorbreken en schiet de Moneyball kapot!

    Dit lijkt heel simpel, maar de 6 classes gecombineerd met turrets bouwen, speciale bots laten spawnen en speciale aanvallen zoals de Annihilator en de Ejector maken dit een diepgaand, strategisch spelletje waarbij teamwork de sleutel is.

    Natuurlijk komt er ook individuele klasse aan te pas. Elke class heeft drie skills, die je met het geld dat je verdient tijdens de match kunt upgraden. Hierbij komt wel een dilemma; gebruik je je geld om je Moneyball te verdedigen of om jezelf te upgraden?
    Dit spel heeft een steile leercurve, maar als je eenmaal je draai (lees: favoriete class) hebt gevonden leg je dit spel niet snel meer weg!

    Enkele punten:

    -uitgebalanceerde classes met allemaal een eigen karakter, stem en skills, zoals de Support, Gunner en Assassin
    -diepgaand systeem met verschillende turrets en bots
    -custom classes met verschillende upgrades
    -levelsysteem gebaseerd op geld, wat dan weer gebaseerd is op hoeveel kills je maakt, hoeveel bots je verwoest en turrets die je bouwt en kapotmaakt
    -ge-wel-dig-e commentator online, met geniale oneliners

    Natuurlijk klinkt dit een beetje als een reclamepraatje, maar ik speel dit spel al sinds release. De Xbox community is heel tof en de ontwikkelaar is heel trouw aan de fanbase.
    Jammer dat ze, nu ze natuurlijk hard bezig zijn aan de PC-versie, nu minder aandacht gaan besteden aan de 360-versie.

    Als iemand dit spel heeft en een keer met me wil spelen, hit me up!

    IGN review
    Tank gameplay
    Gunner gameplay

    Wat screenshots:




    Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren