1. Xbox 360 appled

Re: Xbox 360 appled

M$ heeft gewoon zijn zaakjes niet op orde…..Daar komt het op neer zielig….
  • M$ heeft gewoon zijn zaakjes niet op orde…..Daar komt het op neer zielig….
  • @ unknown, maar dat anti aliasing is dan toch een van de belangrijkste dingen in een game? aangezien je daaraan ziet of het spel blokkerig is of niet. dat kun je goed zien met soul calibur II, verschil tussen de xbox en ps2 versie. ps2 heeft dan denk ik geen goede AA.
  • aha-

@unknown: thanks dude, weer wat wijzer :)
  • M$ heeft gewoon zijn zaakjes niet op orde…..Daar komt het op neer zielig….

onzo toekomst kijker weet het het weer het beste ;)
  • haha, ja sorry hoor, kwil niet alleswetend overkomen ofzo… maar dat denk ik gewoon :P

maar draaide het nou op 1 of op 2 G5's??
  • ok, als jij het zegt
  • zeur niet man… meestal gebruiken ze zo'n render ofzo, of laten ze geen ingame beelden zien. het komt heus goed wacht maar.
  • Verbaasd me eigenlijk niks, het gebeurt zo vaak dat console titels niet op de daadwerkelijke consoles worden afgespeeld. Dit doen ontwikkelaars ook zo vaak bij hun presentaties.

Maar wel grappig dat ze op Apples draaien.. :P
    Daar zie ik de humor wel van in! ^^D
  • En wat houdt Anti-Aliasing precies in?

Spellen die geen anti-aliasing ondersteunen hebben last van rechte lijnen die niet echt recht lijken. Meestal randen…

Bij spellen met AA moeten de lijnen net zoals dat rechte lijn lopen. Zonder AA worden de lijnen een beetje misvormd en ziet het er niet netjes uit.

Zie screen:

Dit spel heeft duidelijk geen anti-aliasing. Zie hoe de lijnen lopen.
  • En wat houdt Anti-Aliasing precies in?
  • hoop voor ze dat ze optijd klaar kunnen zijn voor de launch. Maar als ik het zo zie, veel te gehaast.
  • Ik begrijp het niet helemaal.
  • wtf dom bezig
  • MS en hun blunders… Part 24738.

Weer een bewijs dat MS een beetje te vroeg met hun X360 wil launchen. Ze kunnen niet eens X360 consoles leveren. Maar goed, met een cocurrent zoals Sony moeten ze wel eerder launchen..
  • zoals ik al zei.. dit is de meest WAZIGE E3 ooit :|
  • ik begrijp het nog altijd niet.
    M$ wil eind dit jaar een wereldwijde release! En ze kunnen nu nog niets op de xbox360 laten draaien??
  • Waarschijnlijk…

Maar toch mooi dat Microsoft eigelijk geowned wordt door apple :D en zo zou het ook moeten zijn!!
  • Dat is dus het bewijs dat de 360 stukken beter kan presteren…
  • http://www.insidegamer.nl/content.php?id=6418

Wat een peckers zeg :P

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren