1. XBOX 360 blijkt beter te zijn dan de PS3!!!

Re: XBOX 360 blijkt beter te zijn dan de PS3!!!

Ja, nergens op gebaseerd dit.
  • Ja, nergens op gebaseerd dit.
  • Eerst zegt Sony dat de PS3 2 of 3x sterker is als de Xbox 360 en nu zegt Microsoft dat de Xbox 360 sterker is. Wordt wel lekker logisch zo.
  • Hej kom jij uit nunspeet wat grappig (ENYGMATIC) ik kom uit Elburg haha wat grappig
  • WTF jonge ik zie bijna geen verschil met graphics tussen de GC en Xbox terwijl de Xbox 2x zoveel Herz heeft dus dat zal toch niet boeie en developers zijn naar mijn weten razend tevreden met de develop tools voor de 360 en dat waren nog maar alpha kits die maar 25% van de 360 zijn kracht gebruikt.
  • Natuurlijk zegt Microsoft dat zij beter zijn. Topic kan gesloten worden…
  • sluit gewoon deze topic, ze zijn er nog niet klaar voor
  • tja, alle specs zijn nog niet vrijgegeven.
    Dus, buitendstaande bedrijven kunnen nog niet volledig oordelen.
    (sony en M$ zijn natuurlijk vollop aan't oordelen, maar dat hou ik er even buiten)
    Maar eens beide systemen om de markt zijn, kunnen ze dat wel.
    Dus tja, ooit weten we het zowiezo
  • volgens mij zit Ms gewoon een hoop bullshit te lullen…

de PS3 is volgens mij best slordig in elkaar gezet, maar Sony heeft nog een jaar om daar nog iets aan te doen, de hardware blijft immers hetzelfde, dus zoveel problemen zal dit wel niet opleveren bij de ontwikkelaars…

en Ms heeft 1 ding overgeslagen: blu- ray
    als je het mij vraagt hebben ze dit expres gedaan, maar we zien wel ;)
  • Hmzz… is het forum weer een loos persoon rijker ?
    Ja, jij met deze onzinnige opmerking…

Ik geloof er trouwens niets van dat de Xbox360 beter zal zijn, maar wie weet.
  • Hmzz… is het forum weer een loos persoon rijker ?
  • haha hoe dom :P laat ze maar met modder gooien bij m$ intreseert me toch niks ;} , w8 maar tot we eens kunne vergelijken !
    dan gaan ze nog hard op hun bek vallen :lol:
  • btw graffics kan ik nog niet weten eigenlijk maar ik haal gewoon eerst de 360 en darna ps3 denk ik
  • ik ga denk ik het liefst voor de 360 vanwege live en graffics, maar we moeten uiteindelijk afwachten welke het best is
  • Beetje onzinnige topic dit. Ik opzich geloof er niks van. Trouwens, heb je al bij Gamer.nl gekeken? Alleen maar fanboy geflames. Hopelijk krijgen we dit niet hier. Laten we onze niveau een beetje op peil houden he ;)
  • Op verschillende sites vind je deze zelfde tabel die dit claimt… wat er staat is overigens wel waar.. maar het zijn slechts een paar vergelijkingen van velen… onbetrouwbare bullshit dus
  • ik wacht lekker af tot de volledige dev-kits er zijn en dan kijken wat ze er van bakken. bovendien, kijk niet TE veel naar die specs… dat is maar een deel van de graphische kwaliteit. belangrijk is ook de engine en natuurlijk de kwaliteit van zo'n programmeur ;)
    microsoft heeft natuurlijk dat XNA, misschien dat ze daarmee ondanks minder goede specs (wat volgens mij ook reuze meevalt) net zulke goede (of betere) resultaten kunnen behalen.
  • tja, ze fokken elkaar zo lkkr op he…

we zien het allemaal wel welke console het sterkst wordt…
  • Dit slaat nergens op. Ik kan ook tabeletjes maken in Excel en Word, ja vet he :O
  • Wel jammer dat de getoonde beelden van Killzone 2 niet ingame waren ;) Maar je hebt wel gedeeltelijk gelijk, xbox360 stel me teleur tbh.. had ook veel meer verwacht van Perfect Dark Zero..
  • Major Nelsnn heeft hiermee bevestigd dat XB 360 beter is dan de PS3.
    http://www.gamevillage.nl/index.php?act=ST&f=176&t=37459

was al een topic over, en toen heb ik me al helemaal suf gelachen, dus laat staan deze.

Kom op zeg, je hebt toch geen stront in je ogen. Het is overduidelijk dat de PlayStation 3 veel betere prestaties kan leveren dan de Xbox 360.

Verklaar bijvoorbeeld eens het grafische verschil tussen de spellen. Killzone ingame beelden vs Perfect Dark Zero, echt, er lijkt wel een generatie tussen te zitten.

overigens zou het me een hol wezen welke console beter is, maar dat een Microsoft-medewerker dit zegt; :lol:

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren