1. Xbox 360 een Britse console?

Re: Xbox 360 een Britse console?

Kan ook wel in Gaming algemeen ofzo?
  • Kan ook wel in Gaming algemeen ofzo?
  • Sander?
  • Far Cry was Duits.
  • Far Cry was toch van 1 of ander tjechische (of ander oostblok) land? maar idd ook Europees!
  • Misschien denkt hij dat er, omdat een paar titels door europese ontwikkelaars zijn gemaakt, er sommige titels eerder in europa komen dan ergens anders? wat ik niet denk want amerika is, volgens mij, de grootste afzet markt voor microsoft?
  • Sander, leg me even uit wat dit topic voor nut heeft. Als je met goeie argumenten aankomt, mag die openblijven :).
  • sorry dat ik het zeg hoor, maar was dit niet eerder iets voor gaming algemeen?

Want als het puur om de xbox360 gaat kun je nog maar zat tegenvoorbeelden noemen… (EA titels?)
    Sowieso staat Rare tegenwoordig niet meer zo garant voor kwaliteit als in de SNES/N64 dagen, dus daar kijk ik met enige argwaan naartoe…
  • jah zeker dat is relaxt
  • Als je bekijkt waar Microsoft zelf mee komt aanzetten: Perfect Dark Zero (Rare), Kameo (Rare) en PGR3 (Bizarre) dan zijn alle drie de spellen afkomstig van Engelse studios. De laatste jaren komen er steeds meer goede games uit Europa, naast deze titels ook spellen als Far Cry uit Duitsland, gaat nog wat worden met Europa :)

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren