1. xbox 360 goedkoper om te inporteren

Re: xbox 360 goedkoper om te inporteren

want ik heb gehoord dat een versie 299,99 gaat kosten en een andere versie 399,99 klopt dat???

:lol:
  • want ik heb gehoord dat een versie 299,99 gaat kosten en een andere versie 399,99 klopt dat???

:lol:
  • wel de weg naar het dicht bij zijnde topic vinden maar niet Zien.

[ Poll ] Xbox 360 voor €299,99 en €399,99
    [ Ga naar Pagina: 1 … 5, 6, 7 ]

"Beter lui dan moe"
  • eey wete jullie hoeveel de xbox 360 eigenlijk gaat kosten in nederland????

gameking

Oh you live under a rock, right? :S

Normale pakket 299
    grote pakket 399

je kan beter voor die grote gaan
  • -_-'
  • eey wete jullie hoeveel de xbox 360 eigenlijk gaat kosten in nederland????

gameking
  • w8 eerst ff tot ie uit is daap!
  • hmm ja daarom zeg ik, dan kan een gold abo op de 360 toch niet duurder zijn dan 30 euro ? lijkt me goed nieuws
  • Ik heb ook net een nieuw abbo maar wel voor 30 euro en splintercell erbij dus zou wel handig zijn.

Dit stond wel een keer op een doosje maar misschien is dat alleen voor dat abbo:

Dus mocht je geïnteresseerd zijn in Xbox Live dan komt 24 augustus deze mooie aanbieding de winkels binnen. Bemachtig een jaar lang Xbox Live en beschik bij de introductie van de Xbox 360 gelijk over een ‘Xbox Live Gold’ account. Je nu gekochte abonnement zal namelijk moeiteloos worden omgezet. Hieronder kun je de nieuwe starterkit bekijken met daarop de eerste Xbox 360 Compatible sticker.
    Bron: http://www.xboxworld.nl/news/7142/
  • haha maar hoe veel gaat xbox live gold koste

nou een jaarabbonement op live kost NU 30 euro. en als je account doorloopt op de 360 kan het toch niet duurder dan 60 worden of wel soms :S
    dan zou je zo een starterskit voor de xbox kunnen kopen voor 30 euro en die gebruiken op de 360 ….. :S

als ze maar niet bedoelen dat alleen je friendlist en zooi geimporteerd word en niet je abbonement… want dan zou ik een heel aantal maanden verneuken aangezien ik pas een nieuwe jaarabo heb.
  • 3 letters: BTW 8| .
    In Nederland is de belasting (op goederen) het hoogste van Europa, vindt je het gek dat alles in de buurlanden goedkoper is.

De inflatie in Nederland is de laatste jaren anders wel een van de laagste van de EU. Dat verdien je wel weer terug met andere producten, theoretisch gezien dan ;)
  • superfly helemaal mee eens
  • Ik betaal liever meer dan ben ik wel verzekerd van een gerantie hier in Nederland en daar gaat het mij om
  • oke denk wel da ik xobox live neem maar sony is het gratis

….

En je hebt ook kans dat de X360 goedkoper word in Duitsland..
    Daar is bijna alle elektronica goedkoper..
    Net zo als bij de launch van de PS2, kon je 'm voor €50 goedkoper in Duitsland kopen.,.

Vraag me niet waarom.. -_-'
    3 letters: BTW 8| .
    In Nederland is de belasting (op goederen) het hoogste van Europa, vindt je het gek dat alles in de buurlanden goedkoper is.

Maar de servers van Sony zuigen..
    Zie maar PS2 Network.. 'K zat er vaak genoeg op en bijna altijd lagg..
    Bij de xbox had ik dat bijna nooit..

oja A.T.Prod. je vergeet toe te voegen dat het ook om de stroom toevoer gaat..
    Niet alleen de TV ^_^'

En je hebt ook kans dat de X360 goedkoper word in Duitsland..
    Daar is bijna alle elektronica goedkoper..
    Net zo als bij de launch van de PS2, kon je 'm voor €50 goedkoper in Duitsland kopen.,.

Vraag me niet waarom.. -_-'
  • sorry hoor, waarom zoek je het niet op op google.nl en post je drie keer achter elkaar?
    ntsc/pal heeft te maken met technische kant van een tv beeldscherm.
    en twee, nee het is deze hele maand augustus, dus niet september, morgen is het ook nog augustus…
    3 als je niet wil betalen voor online is de xbox niks voor jou
  • maar wrom bregen ze steeds pal en ntsc uit e niet gewoon een hele grote regio
  • maarja we zijn nog niet in november dus we zzien wel
  • denk het niet sony is al duur op sommige vlakken

Nu nog wel. Of dat gaat veranderen weet nog niemand.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren