1. Xbox 360 Headset

Re: Xbox 360 Headset

En toch moet ik draadloos hebben ;)!
  • En toch moet ik draadloos hebben ;)!
  • Ik heb een Tritton AX720 en dat bevalt me prima. Het snoertje is imo lang genoeg om niet in weg te zitten en het geluid is prachtig.
  • Ik heb een Turtle Beach X41, is al wel een ouder model uit 2009 ofzo, maar toen ik hem kocht was het de nieuwste van de nieuwste :)
  • Ik zit nu inderdaad na te denken over die headset. Nog maar even verder kijken maar ik hou de Chimaera wel in het achterhoofd ;)
  • Ik heb een Sharkoon X-Tatic Digital 5.1 Headset. Geluidskwaliteit is super, maar ik zou hem niet aanraden: extreem veel draden en het is geen degelijk product. Ook al heb ik niets met de controllers van het merk, zou ik de Razer Chimaera kopen als ik jou was.
  • Ik heb ook de Ax Pro, maar vind die snoertjes niet zo heel erg storend . :)
  • Net m'n bestelling geannuleerd bij Wehkamp. Na 4 weken nog steeds helemaal niets ontvangen en ze konden me ook niet vertellen wanneer hij dan wel binnen zou komen. Daarnaast klaagden heel veel mensen over pijnlijke oren bij de Turtle Beach modellen dus nu ben ik wederom op zoek naar een goede headset…
  • Het scheelde me 30 euro bij wehkamp, en ze beloofden 'm binnen een week te leveren. Jokkebrokken!!
  • Ben je mooi klaar mee… Ik houd er ook niet van om bij die algemene (web)winkels of speelgoedwinkels mn gamespullen te kopen. Doe dat liever bij toffe winkels als Nedgame.
  • Tering, vandaag mailde Wehkamp me dat ik nog min 2 weken moet wachten op m'n headset. Dit is ook echt de laatste keer dat ik daar wat bestel…
  • Ik heb de Tritton AX Pro en ben daar tevreden mee, ben echter wel idd een aantal keer met mijn bureau-stoel over het kabeltje gereden, dus dat is idd wel wat irritant. Voor de rest is het wel relaxt dat hij wel écht 5.1 is door de verschillende drivers.
  • Ik heb zojuist de Turtle Beach XP400 gekocht (ruim 200 euro). Deze lijkt erg op de PX5 met als grootste verschillen dat hij oplaadbaar is en standaard geleverd wordt met een bluetooth adapter voor je controller. Ik zal in dit topic later wel mijn ervaring posten ;)
  • De nieuwere versie en opvolger van de px5 is de xp500, iemand hier ervaringen mee?
  • Die duurdere AX serie van Triton zijn ook best wel aardig.. Een maat van me heeft er eentje, ongeveer zelfde prijsklasse als waar jij naar zoekt, dat is volgens mij de triton AX180. Ik zal eens nakijken/vragen welke hij precies heeft. Ik daarintegen heb een triton AX120, gewoon eentje met kabel, werkt prima!

Als je het kabeltje uit die AX 120 haalt heb je gewoon een 3.5mm jack, ik gebruik hem op mijn laptop, 3DS, telefoon.

Edit: Waarschijnlijk over het stukje heen gelezen waar je zegt dat je een AX120 hebt. nvm :) Hoe dan ook, zoek maar eens op internet naar die AX180. Ik vind het een manneding
  • Meestal wel inderdaad. Verder nog suggesties mensen?
  • Ik ben zelf erg tevreden met de PX5, enige nadeel is dat je vaak (oplaadbare)batterijen moet vervangen maar dat is volgens mij bij elke wireless headset

http://www.budgetgaming.nl/game-profile ... dware.html
  • Beste luitjes,

Ik heb geen idee waar ik dit moet posten dus doe ik het maar hier. Ik ben al tijden op zoek naar een nieuwe headset voor mijn Xbox 360. Ik heb nu een Tritton AX120 maar daar ben ik helemaal klaar mee.
    Ik wil absoluut een wireless headset hebben en deze mag best wat kosten (zo om en nabij de 150 euro is geen probleem). Zijn er suggesties?

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren