1. Xbox 360 in DTC!

Re: Xbox 360 in DTC!

Sorry, maar dit versta ik toch een beetje als reclame maken. Ongetwijveld zullen er binnen no-time meer Xbox 360 pods verschijnen bij 'speciaalzaken', dus nieuws kan je dit amper noemen. Daarnaast is de discussiewaarde bijna nihil.
  • Sorry, maar dit versta ik toch een beetje als reclame maken. Ongetwijveld zullen er binnen no-time meer Xbox 360 pods verschijnen bij 'speciaalzaken', dus nieuws kan je dit amper noemen. Daarnaast is de discussiewaarde bijna nihil.
  • @A Game

Mediamarkt Eindhoven had hem eerder….. die heeft hem al bijna een week staan. en waarom moet je een heel topic openen over dit?? kon je net zo goed in het Demopod topic plaatsen…
  • De Xbox360 console en Xbox360 games zijn exclusief te bekijken en uit te proberen bij Dimension Plus te Doetinchem. Ons filiaal in Doetinchem is de eerste game store in Nederland waar de Xbox360 Demo Unit staat!

Meld DimensionPlus mee sins vanmiddag staat daar de Xbox 360 Demo Unit!
    Ik was getuige van een zeer mooie kast.. en niet te vergeten zeer mooi apparaat! er zit een Samsung TFT sherm bij. DimensionPlus in Doetinchem heeft als eerst game speciaal zaak in nederland. De Xbox 360!

((Ik krijg er geen foto bij is wel jammer.. had een mooie foto maar die kun je mischien wel zien op mij site van superdudes een link staat bij mij account gegevens))

Dit topic is gesloten. Er kan niet meer gereageerd worden.