1. Xbox 360 muziek

Re: Xbox 360 muziek

dat is wel leuk ja ik vond het altijd al wel leuk dat je op de pc van die kringentjes zag maar dit lijkt mij wel tof.
  • dat is wel leuk ja ik vond het altijd al wel leuk dat je op de pc van die kringentjes zag maar dit lijkt mij wel tof.
  • Zelfs muziek ziet er goed uit op de Xbox 360

Microsoft lijkt op alles gelet te hebben bij het maken van de nieuwe Xbox. Het apparaat is niet alleen instaat om de mooiste games af te spelen, maar zal ook als een heus mediacentrum fungeren. Zo kan de Xbox 360 communiceren met mobiele apparaten en vele video en muziekbestanden kunnen afspelen. Het afspelen van de muziek gaat zelfs gepaard met hoogstaande visuele effecten.

Zelfs muziek ziet er goed uit op de Xbox 360

Het is Llamasoft die de visuele aspecten van muziek gaat verzorgen op de Xbox 360. Llamasoft is het bedrijf van Jeff Minter die al meer dan twintig jaar ervaring heeft in het creëren van visualisaties tijdens muziek. Hier spreken we niet van simpele kringen die veranderen van kleur, maar echt visueel prachtige beelden die ook nog eens interactief zijn. De speler kan bij het beluisteren van zijn muziek de controller oppakken en leuk meedoen.

Als we het bedrijf mogen geloven zal de gamer de controls binnen enkele seconden door hebben. Nog nooit zou er geprobeerd zijn de controls zo te gebruiken, toch zou het erg intuïtief werken. De Llamasoft visualiser staat standaard al geïnstalleerd op de Xbox 360. “Je zal nooit meer hetzelfde naar muziek kijken”, aldus Llamasoft. Wij zijn benieuwd! Jij misschien nog niet, maar op de website van Llamasoft hier zijn filmpjes te vinden van de speciale Neon engine. Wij vinden het er in ieder geval erg indrukwekkend uitzien!

Komt van XBW, het wordt echt een entertainment apparaat zeg :P

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren