1. Xbox 360 negatief imago?

Re: Xbox 360 negatief imago?

Word een winkel in tokyo, en mensen zo zou de xbox360 eruit zien onder een hd-tv (ik heb die van een slag groter :7)
  • past niet op de xbox360 je moet er een van m|$ kopen speciaal voor xbox360 die lui zijn niet dom.
  • Op tweakers pricewatch rond de 55 € voor een 20 Gb 2.5 " mobile .
  • Scott Miller
    CEO
    3D Realms

"One word: Blunder. Developers will almost always cater to the lowest spec'ed system when it comes to consoles, so as to maximize the customer base. So, my guess is that few games will truly make significant use of the hard drive, given that it's an option that cannot be counted on."

een reactie van Scott Miller op het nieuws dat ontwikkelaars er rekening mee zullen moeten houden dat er geen HDD standaard in de XBOX360 komt… vooral de 1e 3 woorden zijn toonaangevend… ;}

Voor de rest zie ik niemand daar zeggen dat ze er eigenlijk blij mee zijn… een paar gasten die er omheen draaien(met opmerkingen als:"het is goed dat je je spullen kunt upgraden"), en nog een paar gasten die netzoals Scott hier zeggen dat ze er niet blij mee zijn, CS Weaver….

BRON: http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=796&Itemid=2

voor de rest zie ik niet veel mensen er blij mee zijn… vooral die gasten van Epic(Miller en Weaver) zijn der niet blij mee, en dat is toch een grote ontwikkelaar… ;}
  • http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=796&Itemid=2

De media is niet echt laaiend over het besluit van Microsoft.

Lees. :lol:
    en sommige mensen luisteren naar de media dus er zal een klein aantal geen x360 gelijk kopen.
  • http://www.next-gen.biz/index.php?optio ... 6&Itemid=2

De media is niet echt laaiend over het besluit van Microsoft.

Lees. :lol:
  • ik zal het eerder moeilijk krijgen met het kiezen tussen de launchgames, er zijn er zoveel die me heel gaaf lijken…
  • Ik wacht het allemaal wel af. Er is bij de launch toch geen game die me aanspreekt. Na verloop van tijd zal de Xbox 360 best wel afstand nemen van de huidige generatie games. Maar ja, als je hem meteen wilt hebben, zul je er gewoon voor moeten betalen (en je zult moeten slikken dat die na een jaar de helft de kost ofzo).
  • Ik kan ook niet anders dan me er bij aansluiten. Misschien nog wel het ergste van dit alles vind ik het feit dat Microsoft de Xbox 1 (en daarmee alle bezittesr) keihard laat vallen. Hoe lang is dat ding hier nou eigenlijk uit? De potentie van dat ding is nog steeds zo groot, kijk eens wat Sony nog uit haar bak trekt met GoW en straks Shadow of the Colossus…

Ik ben eigenlijk nog niet eens aan een next gen toe. laat staan aan gerushte upgrade voor 400 euro. 20 gig HD voor 100 euro…. lekkere naaierij zeg. Xbox 1 had gewoon PC schijven. en een PC schijfje van 20 gig verkopen ze volgens mij niet eens meer los… bovendien.. wie geeft me de garantie dat Microsoft niet in 2008 hetzelfde geintje flikt? de 360 dood verklaard en vrolijk een Xbox 720 op de markt smijt?

Bij deze sluit ik me aan bij jalf. Zo denk ik er namelijk ook over.
  • Jah zo kan je wle aan de gang blijven.
    maak gewoon 1 console compleet.
    niet stunten emt d eprijs blah blah blah.
    Voor 400 krijg je tenminste ook wat!
    Ms gaat toch ok geen speciale 360 maken voor mensen emt ene handicap. (dit is niet discriminerent)
  • @Linkfire

Microsoft wist dit ook al maar hebben het expres voor de mensen gedaan die liever een goedkopere console kopen met een memorycard.

Ze willen dat mensen een keuze krijgen uit 2 paketten….. Ook al is de 1 nutteloos voor de gamers…. er zijn mensen die psychologisch door de mindere prijs toch voor de goedkopere gaan.

daarom wordt ook 85% van de productie Premium en de rest Core…. het is dus de moeite niet. Al zou ik het wel zonde vinden als strax overal Core packs in de winkels overgebleven zijn terwijl er een hoop mensen dan teleurgesteld zouden zijn omdat ze geen premium meer hebben….
  • @Linkfire

Het ligt eraan hoe je dat opvat.

Zonder HDD zal je geen XBOX spellen kunnen afspelen.
    Op de HDD zijn de grote Microsoft titels als voorgeprogrameerd zodat je spellen als HALO ,HALO 2,Forza allemaal al op de XBOX 360 zal kunnen spelen.

Vele Developers zullen ook in de komende weken nadat de XBOX 360 uit is…. van die bestandjes online zetten op de XBOX Live marketplace zodat je die spellen dan ook zou kunnen afspelen op je XBOX.

Hij is dus backwardscompatible…. maar je moet er wel een hoop moeite voor doen,

Dat komt dus bij mij in een negatief imago van de 360.
    het is gewoon niet leuk meer als je 2 packetten hebt.
    Geef gewoon 1 pakket met alles erop en eraan uit.
  • @Linkfire

Het ligt eraan hoe je dat opvat.

Zonder HDD zal je geen XBOX spellen kunnen afspelen.
    Op de HDD zijn de grote Microsoft titels als voorgeprogrameerd zodat je spellen als HALO ,HALO 2,Forza allemaal al op de XBOX 360 zal kunnen spelen.

Vele Developers zullen ook in de komende weken nadat de XBOX 360 uit is…. van die bestandjes online zetten op de XBOX Live marketplace zodat je die spellen dan ook zou kunnen afspelen op je XBOX.

Hij is dus backwardscompatible…. maar je moet er wel een hoop moeite voor doen,
  • man wat voor belachelijke dingen wat Is het nou IS de 360 backwardscompatible of niet??!!
  • @Kiyoshi

ok.bedankt.

die versie met hdd, kan die standaard een dead or alive 3 draaien ?
    of moet je daarvoor eerst het internet op ?!
  • @Ps3@Xbox2

Dat hij niet backwardscompatible is als je de XBOX Core koopt (dus zonder HDD)
  • Durch die fehlende Festplatte beim Xbox 360 Basissystem ist dieses Modell nicht in der Lage, durch Abwärtskompatibiltät Xbox-Spiele (z.B. Halo, Halo 2, usw.) laufen zu lassen; dazu ist die nachrüstige Festplatte notwendig.

Weet iemand wat dit precies betekend ?
  • waarom met 2 systemen? eentje kost 300 euro en eentje kost 400 euro.

en daarnaast komt hd dvd later. wtf is dit. als gamer krijg je het gevoel dat je dan genaaid wordt. ik wacht wel af op de games. want ik ga geen revo / ps3 en of x360 kopen voor alleen een paar ea sport games voor die prijs.
  • beter idee voor jullie koop een Revolution

want een 360 en ook nog een pc hebben slaat gewoon nergens op !

Matic, voor deze info vraag ik niets, maar laat me je vertellen dat een "systeem" uitgerust met "Windows"een pc is. Dus ook al heb je de meest oude atari kast tuis staan en er staat windows up kun je dat dan vergelijken, met een xbox360 ? ;}

Hetzelfde als : " Waarom zou je ps3 kopen, als je al een dvd speler hebt van sony'

Ehhh , oke dan .
    Volgende patient o_0

lees eerst tpoic onderwerp voordat je zoiets uitkraampt ;} ^_^'

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren