1. Xbox 360 negatief imago?

Re: Xbox 360 negatief imago?

Word een winkel in tokyo, en mensen zo zou de xbox360 eruit zien onder een hd-tv (ik heb die van een slag groter :7)
  • @matic

Wij kopen een XBXO 360…. ga effe weg met dat soort vreemde berichten.
  • beter idee voor jullie koop een Revolution

want een 360 en ook nog een pc hebben slaat gewoon nergens op !
  • neej, daar heb je gelijk in. Maar ik vind het gewoon jammer, dat wij in vergelijking meer moeten betalen dan de u.s. Maar dat neemnt niet weg dat het een prima dingetje is hoor, En iedereen die een XBOX360 koopt JE HAALT GEARS OF WAR ERBIJ anders is er sprake van "some serious ass whooping by Death jr. " Dat lijkt me echt een top game te worden.
  • Ik heb al een 6800 GT en die blijft er voorlopig nog wel in en die Xbox 360 koop ik natuurlijk om lekker op mijn HD-TV te gamen .
  • @Casey

Als je voor de PC een beetje kaart wilt hebben ben je tusse de 300 á 500 kwijt ja…..
    Ik koop gewoon die 360 om te gamen…. Wacht wel tot mijn pa weer nieuwe PC gaat kope. Ga zelf geen honderden €€€ steken om ee nPC te upgrade iedere 2 jaar,
  • Ik ook niet , de beste launch line up ooit imo , ik koop hem gelijk .
    De prijs is laag vergeleken bij bijv. de PS2 launch en vanaf 299 € voor een triple core 3,4 Ghz met een uber 48 pipeline Graka , voor dat geld koop je nog niet eens een top kaart voor je PC .
    Dat negatieve imago is alleen hier op dit langzamerhand azijn pissers forum .
  • Ik ook niet, ik wil nieuwe shit!
  • @Cyberpunk

ik kan ook niet wachten tot de 360 eindelijk verkrijgbaar is. :)
  • Me 2…. ik ben toe aan nieuwe graphics en een Uber Online mode…… Dat ding kan van mij niet vroeg genoeg komen.
  • Zal wel aan mij liggen, maar ik kan niet wachten tot de Xbox 360 uit komt.. Op het moment komt er weinig soeps uit op de Xbox, en de PS2 is ook niks voor mij heb ik gemerkt.. Gamecube wilde ik eerst nog halen, maar daar spreken mij te weinig titels voor aan.

Ik ben blij dat de Xbox 360 komt, nieuwe spellen, verbeterde prestaties, nieuwe innovatieve titels. Ik koop 'm vrijwel blindelings, de spellen die er bij de launch zitten doen het hem wel voor mij. En ik kan wel weer een frisse start in de gamescene gebruiken.
  • Ik vind het ook erg tegenvallen. Ik kijk toch meer uit voor ps3, maar of daar ghost recon3 op uitkomt is nog de vraag :S. Ik haal wel ps3, 1january heb ik weer 1200 dan kank wel de ps3 later kopen als hij uitkomt in nl.. Maar ik was ook helemaal wous van xbox360 tijdens e3 maar ik vind de beelden van de nextgen games er een beetje latex uitzien. Ik bedoel bij COD2 tijdens de invasie op normandie zie je al die jasjes glimmen etc vink nep.
  • En dit vreesde ik dus al met de intrede van microsoft.
  • Xbucks 399 8] XX)

Dikke lol hier 8]

mwah denk niet dat veel mensen die FF kopen op de 360.
    eerder op de pc dan daaroop.

Als 360 een andere mogelijk krijgt voor Xbox live om te betalen dan koop ik zeker een xbucks 399 8] .
    is er nog geen mogelijkheid om via pre-paid cards te betalen??
    bdoel zoiets als bij Worldofwarcraft.
  • Moesten ze de Xbucks 399 maar met een HDD als standaard launchen, en dat voor een prijs van €299.

MS is niet echt slim. Hebben ze net Square Enix kunnen pakken, doen ze weer dit…

Maar goed, ze hadden volgens mij ook geen andere keuze. Dit keer willen ze wel winst met hun console halen.
  • OH-OH

Square Enix zal niet echt blij zijn met de X360 zonder HDD. Hoe moet je FFXI spelen? Niet iedereen is bereid om €400 voor de X360 te gaan betalen.

Of gaan ze FFXI bundelen met HDD? :/
    en dan zal de verkoop van FF minder zijn dus support van SE ook minder
  • OH-OH

Square Enix zal niet echt blij zijn met de X360 zonder HDD. Hoe moet je FFXI spelen? Niet iedereen is bereid om €400 voor de X360 te gaan betalen.

Of gaan ze FFXI bundelen met HDD? :/
  • @Zelda Master

De X-Box van nu heeft toch een harde schijf van 8 gig. ?
    Nou die is bij mij nog lang niet vol, laat staan 20 gig.
  • Ook moet daarbij mee gaan. Dat ding verblijdt me maar steeds niet, en dat hoort wel zo te zijn. Ik ben alleen een beetje onder de indruk van Xbox Live en een paar andere feiten. Maar voor de rest stelt hij mij teleur.

De games zijn ook niet echt opwindend. En zoals Rano zei kiezen ontwikkelaars voor Xbox 1.5 graphics. Maar dat kan ik nog net begrijpen omdat ze ook pas er net er echt mee aan de slag kunnen en het nog ff nieuw enzo is.

De prijs voor de 360 is redelijk en hoort me te verblijden. Maar op de één of andere manier doet dat het gewoon niet.

Er zijn ook verschillende multi-platform games die zowel voor de huidige generatie (Xbox, PS2, NGC) uitkomen en voor de Xbox 360. Spellen als Need for speed Most Wanted, Fifa 2006 en King Kong vallen hieronder.
    Nou denk ik bij mezelf "Waarom hiervoor een paar honderd euro betal als ik diezelfde games goedkoper voor mijn oude ps2 kan krijgen?".
    Ik begin zelfs te denken dat er echt maar bar weinig verschil zal zitten tussen de huidige-gen en next-gen versies.

Het lijkt wel alsof Microsoft het echt wil rushen om voor te blijven op Sony en Nintendo. Want hij komt ongelovelijk vroeg uit. Als ze nu zouden zeggen dat ie uitgesteld zou worden tot 2006, dan zou ik daar geen enkel probleem mee hebben, want dan wordt ie juist beter.
  • veel titels die op de ps2,xbox,gamecube komen komen ook nog op de 360.
    Dus daarvoor wacht ik nog wle even.

Komen er ook nog andere betaal metodes voor Live????
  • 20 gig is niet nix anders hoor

:lol: 720 kijk niet vreemd op als dat zo is :lol:

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren