1. Forum
  2. Xbox 360 of Playstation 3?

Re: Xbox 360 of Playstation 3?

Welke console moet ik kopen?

Regelmatig worden er in Gaming Algemeen topics geopend met de vraag: Welke console moet ik kopen?

Dit is een gevecht zonder einde, ten eerste omdat lang niet alle members een objectief antwoord kunnen geven op deze vraag, maar vooral om het simpele feit dat er geen enkele console 'beter' is.

Ons advies is dan ook: verdiep je eens in de consoles, kijk de releasekalender van de consoles eens na en lees eens een poosje de fora van de desbetreffende console door.

Zo kun jij je eigen objectieve mening vormen zodat je uiteindelijk de console aanschaft die bij jou past.

Bovenstaande in acht nemende zullen alle topics die hierop betrekking hebben gesloten worden.
  • Welke console moet ik kopen?

Regelmatig worden er in Gaming Algemeen topics geopend met de vraag: Welke console moet ik kopen?

Dit is een gevecht zonder einde, ten eerste omdat lang niet alle members een objectief antwoord kunnen geven op deze vraag, maar vooral om het simpele feit dat er geen enkele console 'beter' is.

Ons advies is dan ook: verdiep je eens in de consoles, kijk de releasekalender van de consoles eens na en lees eens een poosje de fora van de desbetreffende console door.

Zo kun jij je eigen objectieve mening vormen zodat je uiteindelijk de console aanschaft die bij jou past.

Bovenstaande in acht nemende zullen alle topics die hierop betrekking hebben gesloten worden.
  • Hallo.
    Ik zat te twijfelen tussen deze 2 console's –> Xbox 360 en Ps3 <– :D
    Kunnen jullie me daarbij helpen. Deze punten wil ik graag weten.

* Welke Beter Is.
    * Welke Lang Mee Gaat. (want ps2 deed het heel lang en de xbox niet)
    * En Wanneer De Plannen Zijn Voor De Ps4 en de Xbox 720 (Want ik ben bang als ik het haal komt er gelijk een nieuwe console)
    * Nadelen,Voordelen van bijde Console's.
    * Exclusieve Games

En wat ik al zij welke langer mee gaat de ps3 of de xbox 360 want voor de PS2 komen nog steeds spellen uit en voor de Xbox niet.

Plz laat je reactie achter Groeten..! :lol: :S
  • - 360 > 3 wiskundig gezien
    - de PS3, want de 360 oververhit bij het opstarten
    - al voor de consoles uit waren
    - nadelen: - de controller
    voordelen: - de controller
    - ja, dat hebben ze
  • @koekiemonster welke console is niet de enige vraag OMG
  • Thx meer reacties?

Dit topic is gesloten. Er kan niet meer gereageerd worden.