1. xbox 360 op klein tv'tje

Re: xbox 360 op klein tv'tje

30 bij 20? Kan je er een halve meter vanaf gaan zitten. Is ook wel héél erg klein. Kleiner betekent (vaak) scherper beeld, maar ik raad je toch wel aan een iets grotere tv te kopen voor de Xbox 360.

Voor informatie over tv's moet je gewoon het het off-topic forum raadplegen en/of daar je vraag stellen.
  • 30 bij 20? Kan je er een halve meter vanaf gaan zitten. Is ook wel héél erg klein. Kleiner betekent (vaak) scherper beeld, maar ik raad je toch wel aan een iets grotere tv te kopen voor de Xbox 360.

Voor informatie over tv's moet je gewoon het het off-topic forum raadplegen en/of daar je vraag stellen.
  • Nee dat geloof ik ook niet, maar om de krachten van de Xbox 360 ten volste te benutten zul je zo'n dingetje toch zeker wel nodig hebben.
  • Nou kun je wel vergeten ik geloof echt niet dat akle gamers een HD-TCV gaan aanschaffen.
  • Je zult voor de nieuwe generatie toch echt een HD-TV moeten kopen om ook maar een beetje fatsoenlijk te kunnen gamen. En dan wordt gamen toch behoorlijk duur met de console, controllers, games + andere randapparatuur en dan nog de TV zelf…
  • nou het lijkt niet zo Klote het is gewoon zwaar klote :(
  • Je kan het opzich best doen. Maar het lijkt me ongelooflijk kut spelen. Koop gewoon een grote tv man, is niet zo duur meer tegenwoordig.
  • op me kamer heb ik een tv ong van 30 bij 20 cm zitten… is het wel handig om hier de 360 op aan te sluiten… ik bedoel zie je dan nog wel wat ?(hijs ong even groot als een monitor… maar een console is bedoeld voor grote tv's neem ik aan)

Dit topic is gesloten. Er kan niet meer gereageerd worden.