1. Xbox 360 TV Commercials

Re: Xbox 360 TV Commercials

leuke reclame's alleen die met dat groote 360 logo vind ik iets minder. voor de rest leuke reclame's die ook de mainstream trekt (denk ik).
  • leuke reclame's alleen die met dat groote 360 logo vind ik iets minder. voor de rest leuke reclame's die ook de mainstream trekt (denk ik).
  • Hier weer een nieuwe commercial
    http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/FBB86D ... l001Hi.asx
  • owjah, @ kiyoshi, een reclame van SOny heeft anders al een prijs gewonnen, die ene reclame waar je mensen als water tussen gebouwen zag "vliegen" het ging toen om de online shit van de ps2 te promoten
  • @Lost

IMO vind ik deze reclame's leuker dan die van Sony….
    Ik vind dat vooral de 1ste reclame nog een leuke betekenis heeft.. ze laten verschillende doelgroepen mensen zien in de reclame en met de woordjes ''jump in'' IS deze reclame zeker gericht op de mainstream. Vind de 1ste reclame vooral leuk.
    waarom verbaast jou antwoord mij niets -_-' als je die reclame ziet denk je niet meteen van WoW hebben!! :| :| nee, gewoon wat spelende kids(wel leuk bedacht met die fiets) en dan of het eind ff 2 sec. een xbox 360 logo. Een goede reclame is een reclame waarin het product de hele tijd centraal staat, iets waarvan in deze reclame geen sprake van is, behalve in die 2e ;)
  • kvind de 1e nou niet echt bepaald iets met xbox 360 te maken hebben
    Juist wel, jump in…. jump in xboxlive, ofzoiets :P
  • Eerste reclame is echt goed gedaan.
  • kvind de 1e nou niet echt bepaald iets met xbox 360 te maken hebben
  • @Lost

IMO vind ik deze reclame's leuker dan die van Sony….
    Ik vind dat vooral de 1ste reclame nog een leuke betekenis heeft.. ze laten verschillende doelgroepen mensen zien in de reclame en met de woordjes ''jump in'' IS deze reclame zeker gericht op de mainstream. Vind de 1ste reclame vooral leuk.
  • die 1e slaat echt nergens op! echt zo dom!! had meer verwacht daarvan, die 2e is beter, maar ook niet leuk. Hopelijk komen er andere reclames in NL want deze zijn gewoon stom. Sony en NI maken dan leukere reclames
  • wel geinig,
    ben benieuwd wanneer ze er hier in Nederland een commercial wordt uitgezonden
  • 2 Xbox 360 TV Commercials
  • ofzoiets :x
  • Bij de nieuwe Citroën reclame maakt één van die kinderen ook reclame voor de '360, zoiets als: "Kan ik daar een Xbox 360 voor kopen?"…
  • Die eerste vind ik wel meesterlijk qua tricks..
  • Bij de nieuwe Citroën reclame maakt één van die kinderen ook reclame voor de '360, zoiets als: "Kan ik daar een Xbox 360 voor kopen?"…

Dies leuk jah :9
  • owjah, @ kiyoshi, een reclame van SOny heeft anders al een prijs gewonnen, die ene reclame waar je mensen als water tussen gebouwen zag "vliegen" het ging toen om de online shit van de ps2 te promoten

De Allerbeste Game Reclame EVER is het promotiefilmpie van XBOX Live met die Darkmaster gast…. jammergenog is die nooit op de europese TV geweest en was volgens mij alleen maar te zien op de DVD die bij de XBOX geleverd werdt in het begin. (heb het over de leuke versie van Darkmaster dat ie tegen dat wijf speelt en dat ie gebeat wordt). Maar dat is meer een promo filmpie dan reclame.
  • Ik vind ze wel goed, vooral de eerste.
  • Gezellige reclame :)
  • hier staan nog 2 nieuwe bij
    http://www.xbox.com/ja-JP/tvcm/default.htm

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren