1. Xbox 360 voor €299,99 en €399,99

Re: Xbox 360 voor €299,99 en €399,99

welke heeft nou hdd dan die van 300 euro of die van 400 euro ? :S
  • welke heeft nou hdd dan die van 300 euro of die van 400 euro ? :S
  • Xbox 360 Ultimate Bundle
    http://www.ebgames.com/ebx/categories/systems/xbox360/

http://www.gamestop.com/gs/360/360.asp
    check de Omega Bundle 2000 dollar!!!! ;}
  • haha zo mag ik het horen death jr :)
  • 400 euro is een mooi prijsje voor een nieuwe console
    een leuke game erbij en klaar
    ik heb al wat gespaard dus kan de Xbox360 als ie in de winkels ligt meteen halen
    doe ik denk ik ook wel, ik heb altijd al moeite gehad met de verleiding te weerstaan van een nieuwe console
    Precies, ik heb besloten dat ik wacht op de ps3, (als ik het kan volhouden ^_^' ) Maar ik zou ook niet weten waarom je gelijk die games allemaal erbij wilt. Ik koop games 1voor1 omdat je dan je helemaal kunt richten op die ene game die je aan het spelen bent. Vooral met games met een pakkend verhaal heb ik dat. Maar als je race game koopt of vecht game, dan kank me wel wat voorstellen om nogn game erbij te halen.

offtopic:
    Vind je het niet een beetje vreemd -op zijn zachts gezegd- dat je wel -veel meer- geld wil neerleggen voor een (verder volledig zinloze) tweede HDTV, maar een verder zeer laag bedrag voor een machine die als PC 2000 euro of meer zou kosten, teveel vindt????
    (en dan weer wel voor een duurdere PS3 wilt betalen?)

Dat je de launchgames niet interessant vind betekent toch niet dat je een console meteen moet afschrijven?

Je kunt twee monitoren aansluiten op de ps3 -_-' dus daarom een 2e :7

Dat je de launchgames niet interessant vind betekent toch niet dat je een console meteen moet afschrijven?

Ik wil gelijk een console, het is een van de twee. En aangezien dat ik een goede investering wil doen ga ik uit van de games van het moment. Ik kan 5 jaar wachten tuurlijk zullen dan goede games uitzijn, en dan had ik mischien wel me bedacht over mn eerste aankoop. Maar ik haal toch xbox360 over een tijdje dat staat vast. En ik Heb gekozen voor de ps3 (bij launch) omdat ik gundam/MGS4/Heavenly sword wil spelen want dat zijn spellen waarvan ik hou. En om nou de xbox360 te kopen alleen voor GOW, zou ook een beetje achterlijk zijn niet ^_^' . En waar maak jij je druk over dude 8) , ik haal de console die ik wil halen, bent me moeder niet :7
    ik heb al wat gespaard dus kan de Xbox360 als ie in de winkels ligt meteen halen
    doe ik denk ik ook wel, ik heb altijd al moeite gehad met de verleiding te weerstaan van een nieuwe console
    Precies, ik heb besloten dat ik wacht op de ps3, (als ik het kan volhouden ^_^' ) Maar ik zou ook niet weten waarom je gelijk die games allemaal erbij wilt. Ik koop games 1voor1 omdat je dan je helemaal kunt richten op die ene game die je aan het spelen bent. Vooral met games met een pakkend verhaal heb ik dat. Maar als je race game koopt of vecht game, dan kank me wel wat voorstellen om nogn game erbij te halen.

offtopic:
    Vind je het niet een beetje vreemd -op zijn zachts gezegd- dat je wel -veel meer- geld wil neerleggen voor een (verder volledig zinloze) tweede HDTV, maar een verder zeer laag bedrag voor een machine die als PC 2000 euro of meer zou kosten, teveel vindt????
    (en dan weer wel voor een duurdere PS3 wilt betalen?)

• Wat was je 2e keus dan eerst GOW en dan kameo ^_^'
  • laten ze maar rustig aan die topgame werken, word echt helemaal geweldig, ik koop kameo dan wel als launchgame en dan later GEARS OF WAR
  • @x360NDS
    nee begin 2006, verlang ook zo naar die game :P
  • Nee, dat zij Cliffy B in interview met g4 altans.
  • Komt Gears of War nog in 2005?
  • niet overdrijven mag blij zijn dat ze zon staaltje electronica wegdoen voor 300
  • Wat een naaistreek… zit er bij de lite versie geen draadloze controller
  • weetje wat ook wel gaaf zou zijn, als er een toffe free roam DB/DBZ/DBGT game zou uitkomen op xbox360 en ps3 . Gewoon hele verhaal van goku doormaken van begin tot einde en dat allemaal in een grote vrije omgeving

Dat zou echt heel vet zijn, ik ben echt dol op Dragonball Z
  • weetje wat ook wel gaaf zou zijn, als er een toffe free roam DB/DBZ/DBGT game zou uitkomen op xbox360 en ps3 . Gewoon hele verhaal van goku doormaken van begin tot einde en dat allemaal in een grote vrije omgeving

ontopic: 400 euro daar meoten toch nog de battpack bij etc?

Jah ik vroeg me ook af of je zo'n battery pack ernog bij moest kopen :S

ontopic: 400 euro daar meoten toch nog de battpack bij etc?
  • verleiding is ook vet zwaar.
    Ik spaar ook voor een ps3 maar na trailers te zien te hebben van dead rising (en dat het ook nog van capcom afkomt) HalleLoeja wil ik toch wel zon 360doos in me kamer hebben staan.

Edit: als ik meer dan 1 spel tegelijk koop dan word het 2de spel (de minde rintresante) gauw vergeten en niet uitgespeelt wat dood en dood zonde is .( zo heb ik bijv. MP1 en MP2 tegelijk gekocht en na deel 1 uit te hebben gespeelt weigerde ik deel 2 verder te spelen , die heb ik dus allebei weg GEGEVEN) -_-'
  • jezus wat een pack zeg. vet veel games maar niet allemaal toppers
  • wtf als je die koopt heb je geen leve
  • EBgames.com heeft een leuke aanbieding:

Xbox 360 Ultimate Bundle
    $699.92
    Limit 1 per customer.
    If you're a serious gamer looking for the ultimate console, the search ends here. Fully loaded, the Xbox 360 Ultimate Bundle is the unsurpassed gaming and entertainment experience right out of the box, with a selection of games and accessories hand-picked for power gaming.

This bundle includes:
    Xbox 360 Premium System ($399.00)
    - Xbox 360 Game Console
    - Wireless Controller
    - Combination High-Definition Component and Standard A/V Cable
    - 20GB Hard Drive
    - Ethernet Cable
    - Headset
    - Bonus Media Remote
    - Xbox Live Silver
    - Xbox Live Gold 30-Day Trial
    Perfect Dark Zero Limited Edition
    Dead or Alive 4
    Kameo: Elements of Power
    Project Gotham Racing 3
    Extra Wireless Controller
    Play & Charge Kit (for extra controller)
    Rechargeable Battery Pack (for included controller)

Voor slechts 700 dollar

Over bundels gesproken…

Xbox 360 Omega Bundle: $1,999.69

http://www.gamestop.com/product.asp?cookie%5Ftest=1&product%5Fid=B020253D

- Xbox 360 System
    - Perfect Dark Collector's Edition
    - Project Gotham Racing 3
    - Kameo: Elements of Power
    - Elder Scrolls IV: Oblivion
    - Dead or Alive 4
    - Call of Duty 2
    - GUN