1. Xbox live gratis op 360!

Re: Xbox live gratis op 360!

Ok, het is als volgt:

- Je kunt gratis updates en patches downloaden.
- Je kunt niet gratis tegen anderen spelen.
  • Ok, het is als volgt:

- Je kunt niet gratis tegen anderen spelen.
  • ik weet nu niet meer wat het nu is
    sommige zeggen dat het gold heet en dat je er voor moet betalen
    en sommige dat het gratis is!
    en sommige dat er gold komt én gratis
  • Yo ,ik heb een vraagje… Ik ga het premium pack halen maar als je op xbox live wil, moet je dan die ethernet kabel van je modem naar je xbox brengen? is dat alles?

En hoe je een gamercard maakt enzo, staat dat erges in de handleiding die je bij je xbox krijgt?
  • wat is het nou?
    elk weekend online of alleen in geselecteerde weekenden.
  • cool mijn hd-tv staat er afgebeelt :7 , wel gaaf dat pepaid card gedoe ^_^'
  • Komt een trail kaart bij je 360 voor 30 dagen xbox live gold.

staat hier op 1 van de screens: http://games.fok.nl/news.php?newsid=5933
  • Het is ook een goede marketingzet! Want je kunt met Silver wél alle marketplace-downloads binnenhalen, maar ze vervolgens niet online spelen. Ik denk dat dat aan heel wat mensen gaat klagen en een reden wordt om Gold te kopen.

Maar wie kwam ooit bij 't idee dat je ELK weekend gratis kon spelen met Silver? Nee hoor, dat kan alleen in geselecteerde weekenden. Bijvoorbeeld bij de release van Perfect Dark Zero.
  • Ik vind het behoorlijk crap imo. Als je een service gratis wil aanbieden laat het dan ook gratis, maar ga niet lopen zeiken dat je voor het één wel moet betalen en voor het ander niet. Xbox Live is veel stabieller en bla bla dan het Playstation network, maar met twee paketten komen als silver en gold en voor de één moeten betalen en voor de anderd niet vind ik persoonlijk dikke crap. Wie gaat er nou enkel van Xbox Live gebruik maken om te chatten of af en toe wat zaken te downloaden? Achja ik vind het wel een slimme marketingzet van Microsoft, maar ben hier toch niet zo blij mee.
  • lekker gratis in weekenden op xbox live fraggen ga nu alvast een voorraad bier opbouwen.
  • Staat trouwens alleen "Free XBOX live weekends"

Wat simpelweg betekent dat er SOMMIGE weekenden gratis op Live gespeeld kan worden en niet elke.
  • Zeker weten de 360.

Noem is een paar + punten en - punten van de 360 (want dat hebben ze allemaal)

je weet mischien nog maar 2 plus punten en 2 minpunten van de revo, dus waarom ben je 100% zeker dat je een revo koopt ?
    omdat je een fanboy bent of wat anders ?
    leg me dat eens uit

Ik koop de revo omdat ik altijd een Metriod of Zelda wil hebben.

Dus geen fanboy maar een liefhebber van Metriod en Zelda :)

En nog een punt.

En dat je alle top games van vroeger waarmee ik ben opgegroeit kan spelen op 1 console.(ik game nu al bijna 16 jaar) en ben 21.
  • quote:
    Ok, het is als volgt:

ze kunnen anders ook hun games afwerken en van den eerste keer iets volledig afmaken :D
  • Zeker weten de 360.

Noem is een paar + punten en - punten van de 360 (want dat hebben ze allemaal)

je weet mischien nog maar 2 plus punten en 2 minpunten van de revo, dus waarom ben je 100% zeker dat je een revo koopt ?
    omdat je een fanboy bent of wat anders ?
    leg me dat eens uit
  • Is dat zo erg dan?
    Veel koters die het verkrachten?
    Maar ja, in ieder huishouden staat een PS2, niet iedereen heeft een Xbox.
    Hou dat ook wel in je achterhoofd.

ik ben ouderwets _O_

Ja maar kijk, zo heb je idd bij alle console's verschillende top games,.. alleen bij ps2 vind het mooiste game ooit (van een vriend van me) Onimusha serie,. bij xbox heb je gangster spel die ik elke dag online speel HALO 2,. en bij Gamecube SMASH BROTHER KEREL!!!! die is en blijft meesterlijk!! serieuss en natuurlijk onze Link!!

woppie een gangster op het forum.
  • he maxwell verwacht nou niet veel van Sain'ts Row want dat wordt gewoon een regel rechte kloon van gta san andreas en zulke games floppen meestal gewoon. En trouwens wat heb jij nou met Rare telkens het is geen top ontwikkelaar hoor het heeft in 4 jaar tijd maar 2 games uitgebracht( wat al een schande is) 1 slechte>>>> grabbed by the ghoulies en 1 middelmatige>>>> conker live and reloaded( single player hetzelfde als op de n64 en multiplayer nieuw). Ik denk dan ook dat Rare pas op de xbox 360 haar oude mooie tijden van de N64 weer terugkrijgt… :)
  • Ja maar kijk, zo heb je idd bij alle console's verschillende top games,.. alleen bij ps2 vind het mooiste game ooit (van een vriend van me) Onimusha serie,. bij xbox heb je gangster spel die ik elke dag online speel HALO 2,. en bij Gamecube SMASH BROTHER KEREL!!!! die is en blijft meesterlijk!! serieuss en natuurlijk onze Link!!

met jou kan ik praten :D
  • Maar als nog ik heb De 360 al in me zak (A) ik heb hem al besteld..:P:P
  • Ja maar kijk, zo heb je idd bij alle console's verschillende top games,.. alleen bij ps2 vind het mooiste game ooit (van een vriend van me) Onimusha serie,. bij xbox heb je gangster spel die ik elke dag online speel HALO 2,. en bij Gamecube SMASH BROTHER KEREL!!!! die is en blijft meesterlijk!! serieuss en natuurlijk onze Link!!
  • Heb me het meeste vermaakt met de xbox dan met de PS2… Rare maakt exclusiefe games voor de Xbox 360, Xbox L!VE is gewoon het beste online netwerk, de controller is het fijnst, je kan je eigen muziek en alles er op zetten.
    heel veel vette exclusiefe games oa Gears of War, Blue Dragon,DOA4,Quake 4(ook op PC), Call of Duty 2(ook op PC),Saints Row enz

Dat zijn genoeg + punten :)
    Alleen - zie ik niet maar ik vindt en dat wijs de toekomst uit dat Microsoft met HD-DVD beter had kunnen werken.
  • Heb me het meeste vermaakt met de xbox dan met de PS2… Rare maakt exclusiefe games voor de Xbox 360, Xbox L!VE is gewoon het beste online netwerk, de controller is het fijnst, je kan je eigen muziek en alles er op zetten.
    heel veel vette exclusiefe games oa Gears of War, Blue Dragon,DOA4,Quake 4(ook op PC), Call of Duty 2(ook op PC),Saints Row enz

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren