1. Xbox360 - Halo: Reach Leaked Info.

Re: Xbox360 - Halo: Reach Leaked Info.

Dat hoort hier en onder een spoiler..
  • Dat hoort hier en onder een spoiler..
  • Dat hoort hier en onder een spoiler..
  • Warning: LET NIET OP MIJN SPELLING TEVEEL HEB DISLECTIE!!

Hallo, zoals jullie weten hebben sommige mensen al Halo: Reach. Ik en denk ik nog wel 100miljoen andere mensen vinden illegaal downloaden niet kunnen, maar toch. Hier is ie dan de info die ik heb verzameld en bijna niemand weet. In Halo: Reach heb je veel dingen, zelfs te veel. Maar toch, in Halo: Reach heb je Ability's zoals iedereen al weet, Ability's zijn eigelijk Power-Ups alleen dan wel anders. Deze Ability's hebben een oplaad tijd, en een tijd dat je ze kan gebruiken. Bijvoorbeeld, bij onzichtbaarheid moet je niet zo snel lopen anders gaat de onzichtbaarheids meter meer verbruiken, snap het ook wel want anders is het gewoon het nieuwe Campen. Verder beval Halo: Reach Armor Ability's. Een ervan is de
    Flaming helm van Halo 3, die dus nu ook in de Legendary Edition zit
    van Halo: Reach. Verder bevat hij meer, zoals: Birthday Party, Lightning enc. De game heeft geen Halo 3 PC Grafic's meer zoals de voorgangers wel echt hadden, dat kon je gewoon zien. Er zijn nu ook helmen in Halo: Reach die je pas kan zien als je verder bent in het spel (of dat Story of Multi-Player is geen idee). Bungie heeft zijn best erover gedaan in de Sneaky Camping Deff Systeem (dat is mijn uitdrukking lees verder!!). Waarom noem ik het zo, nou omdat als jij terug trek dan doen de Elite dat ook. Of ze Sneaken achter je aan zonder je het door hebt. Geen min punt maar op Youtube, zag ik iemand die wel 12 x achter elkaar doodging door een Eliti met Energy Sword. Moet er wel bij zeggen hij is geen Halo Fan dus speelt het ook niet veel. Toch haalde hij het door een echte dikke minpunt. het had geen eens mogen gebeuren, zoals iedereen weet kunnen hun tegenstanders in de andere Halo Delen niet springen om op een obstakel te komen. Toch kunnen ze dat ook in dit deel niet, hij stond gewoon op een crate en hij schiet hem dood. Voor meer informatie, stuur een berichtje op deze forum. Jullie kunnen ook gewoon bericht sturen om elkaar te helpen of kennis uit te delen.

Dit topic is gesloten. Er kan niet meer gereageerd worden.