1. Xbox360 HD op me TFT spelen

Re: Xbox360 HD op me TFT spelen

25 ms. ZWAAILICHT-EFFECT OWNED! je mag het proberen van me…
Lol. Wat probeer je te zeggen?
  • 25 ms. ZWAAILICHT-EFFECT OWNED! je mag het proberen van me…
  • Wat ik van die kabel bergijp is dat er staat dat je het ook digitaal geluid kan doen dus met die laser kabel …. die zit bij mij 5.1 erop dus zou je ff moeten kijken of er Digital IN staat …
    Maar of je nou 8 of 25 ms heb je merkt daar volgens mij toch niks van van 25 ms is
    0.025 seconde dat volgen je ogen toch niet zo snel dus dat zwaailicht verhaal is gewoon gelul eigenlijk…
  • Dat is niet HDTV idd, maar het komt op hetzelfde neer.

Oke, de naam is anders, whatever.
  • ik heb volgens mij 16ms en heb er nog geen problemen mee gehad
  • Dus kun je 360 games op je PC-monitor op een resolutie van 1280x1024 spelen of word het dan automatisch 720p (1280x720)? En als het 720p wordt, wordt het beeld dan uitgerekt of krijg je randjes onder en boven het scherm? Alvast bedankt als iemand hier antwoord op weet te geven.
  • Ik heb een breedbeeld Philips met HD TV ready. Dus voor mij geen probleem. Ik koop da ding toch.

Kijk, dit is de tv die ik heb.

En dan denk ik dat tie 32 inch is. Kweet niet cker. Maar dan kun je best leuk spelletjes op spelen.

Maar we hebben over een computerschermen dus waarom koop je die kabel?

Ik heb het niet over computerschermen :P Maareh, die kabel, die is nodig om een nog beter beeld te krijgen. Dan krijg je dus echt die E3 en X05 qualiteit. Alleen iets kleiner :P
  • Ik heb een 8 MS UltraFastResponseTime :) staat op de sticker….. (waarvan ik het zonde vind om hem eraf te halen) >> beeldscherm is een IIYAMA ProLite E4315. Tot nu toe nog geen problemen mee gehad :). Ik denk dat ik hem ook ga gebruiken voor als ik mijn xbox eindelijk heb.. :D…. want dit beeldscherm is toch wel wat beter dan mijn kleine kut tv…tje… :S.

Yannick
  • Sommige fabrikanten zeggen dat ze hun scherm een reactietijd van (bv) 8ms heeft, alleen dit is vaak van grijs tot grijs. Als er kleuren aan te pas komen gaat dit dan niet op, dan is er een veel langere reactietijd. Je kan dus niet zeggen vanaf 16ms is er geen ghosting. Zelf heb ik de samsung 730 bf, 4ms reactietijd. Hier heb ik tot nu toe nog geen ghosting ontdekt, zelfs bij een spel als quake3 niet. Ik heb genoeg schermen met een reactietijd van 8ms die bij quake 3 toch duidelijk ghosting vertonen. 16 ms kan een groot probleem zijn, maar dat hoeft niet. Trouwens, een klein beetje ghosting vind ik zelfs neit eens zo erg, temminste bij een spel als kameo:P.
  • 25 ms. ZWAAILICHT-EFFECT OWNED! je mag het proberen van me…
    Verversingtijd van het beeld.

Zwaar traag dus.
    Je kan prima PC spellen op een TFT scherm met een responsetijd van 25ms spelen, dus waarom zou je er geen Xbox 360 spellen op kunnen spelen?

Hou zelf altijd de regel dat 16ms nooit ghosting optreed. 25ms hoeft niet maar het kan wel (je hebt namelijk slechts 40 frames per seconde, zodra dat er meer worden krijg je er last van).
  • Ik heb een breedbeeld Philips met HD TV ready. Dus voor mij geen probleem. Ik koop da ding toch.

En dan denk ik dat tie 32 inch is. Kweet niet cker. Maar dan kun je best leuk spelletjes op spelen.

Maar we hebben over een computerschermen dus waarom koop je die kabel?
  • Neej, daar is geen probleem van. Dat is alleen als je je tv insteld op 16:9 of als je zowiezo een breedbeeld tv hebt. Niet bij normale schermen.
  • Nope, maar soms wordt het beeld weleens uitgerekt. Dààr erger ik me bont en blauw aan!
  • Ik denk dat je idd van die randjes boven en aan de onderkant krijgt. Het is namelijk helemaal breedbeeld. Dat wordt bij de PS3 ook zo, en prob. bij de Revolution ook. Maar, het is niet echt iets wat je stoort toch?

• Ow ja ok, zat er een beetje naast. HDTV 720 heb je dan wel, 1080i red je niet.

Maar dan vraag ik me af of er nog echt verschil zit tussen 17" en 19". Zo hebben de meeste 17" monitors net als de 19" een resolutie van 1280x1024. Bij het kleiner scherm zitten de pixels dus dichter op elkaar, waardoor je een scherper beeld zou hebben dan op een groot scherm. Is een 19" dan nog het extra geld waard? Wel zeker als je van plan bent om er verder vanaf te gaan zitten of niet?
  • Dat is niet HDTV idd, maar het komt op hetzelfde neer.
  • Dus je kunt dan gewoon je games spelen in 1280x1024, dat is dan toch niet echt HDTV?

Euh, wat is het dan in jouw ogen?
    Resolutie is gewoon hetzelfde,
  • Dus je kunt dan gewoon je games spelen in 1280x1024, dat is dan toch niet echt HDTV?
  • Ok, bedankt voor je reactie maar ik begrijp niet echt wat je met het dikgedrukte bedoelt, ik weet niet eens hoe dat eruit ziet ^_^'. Wil je het even uitleggen?

Die 2 tulp kabeltjes ( rood + wit ) passen niet in je audio setje , je moet dus ff een verloopje halen van 2 x audio tulp naar 1 x stereo mini jack.

Je loopt dus naar een electronica zaak en je vraagt ''menner, ik zoek een verloop kabeltje van 2x tulp naar 3.5 mm mini jack plugje''.
    Die weet dan vast wel wat je bedoelt.
  • Ok, bedankt voor je reactie maar ik begrijp niet echt wat je met het dikgedrukte bedoelt, ik weet niet eens hoe dat eruit ziet ^_^'. Wil je het even uitleggen?

Die 2 tulp kabeltjes ( rood + wit ) passen niet in je audio setje , je moet dus ff een verloopje halen van 2 x audio tulp naar 1 x stereo mini jack.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren