1. Xbox360 impressies van de PU gameplay awards????....

Re: Xbox360 impressies van de PU gameplay awards????....

Ik had ook nog DOA4 gespeeld in een zwart level. :P
Het level was denk ik nog niet af maar je kon het wel al spelen.
Die Teletubbie in DOA ziet er trouwens niet uit.
  • Ik vond de kameo wel tegen vallen ik en nogn aantal maten van mu 6, Alleen PGR3 kon ons echt boeien.
  • Of PDZ een klassieker wordt weet ik niet, daar zullen de sterfanimaties iig niet voor zorgen. Misschien dat de jetpack daar nog voor kan zorgen, tis gewoon afwachten ja.
    de ragdoll physhics zijn wel vet….
  • Of PDZ een klassieker wordt weet ik niet, daar zullen de sterfanimaties iig niet voor zorgen. Misschien dat de jetpack daar nog voor kan zorgen, tis gewoon afwachten ja.
  • Perfect Dark Zero als zoethoudertje ?!
    Mij lijkt dit dus echt een klassieker te gaan worden voor de X-Box 360.
    Maar we zullen het na 02-12-2006 wel zien, en als de eerste recenties uit Amerika binnen stromen. :lol:
  • Dead rising gaat het doen EN Resident evil 5.
  • De Xbox 360 viel mij tegen, de line-up is wel divers.
    Maar Perfect Dark Zero bijvoorbeeld mag zich niet eens een zoethoudertje noemen voor Halo 3.
    Grafisch was het te wisselvallig en hetzelfde geld voor DOA4 en PGR3 in splitscreen. Tot slot Kameo, dat was ook niet bijzonder.

Al komt het vast nog wel goed met de Xbox 360, Halo 3 moet het gaan doen.
  • ik zal zeggen plaats ze hier zodat onze members even op de hoogte kunnen worden gesteld.
    Maar ik ben er dus ook heen geweest maar ik kan niet veel vertellen(niet voldoende om echt een oordeel te geven) over de games omdat het er erg druk was :@ en ik maar weinig heb gespeeld

Wel kan ik vertellen dat er geweldige mooie games tussen zaten met voor mij als verassing Fifa, damn dat zag er gelikt uit
  • viel zwaaaaaaar tegen! no need voor onderbouwing. I couldnt care less :)
  • en ja hoor, ze zeiken weer allemaal over graphics…. stelletje graphic wh0res…. :P
  • ben een egte call of duty fan dus die moet ik hebben.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren