1. Xbox360 nieuws en geruchten update

Re: Xbox360 nieuws en geruchten update

@Mystikvm

Bedankt.

Maar die hdd zat er toch standaard bij ?
( of er kwamen 2 verschillende X-Box 360 paketten, 1 met hdd en een zonder ).

Dat weet ik niet. Ik dacht dat hij standaard was (20 GB) en bij de PS3 optioneel.

Overigens is het ook wel logisch dat je een HDD nodig hebt om van de backwards compatibility gebruik te kunnen maken.

Ik bedenk me overigens net dat de Xbox360 HDD afneembaar is. Ik denk dat ze bedoelen dat je de HDD dus aangesloten moet hebben om Xbox games te kunenn spelen.
  • @Mystikvm

Bedankt.

Dat weet ik niet. Ik dacht dat hij standaard was (20 GB) en bij de PS3 optioneel.

Overigens is het ook wel logisch dat je een HDD nodig hebt om van de backwards compatibility gebruik te kunnen maken.

Ik bedenk me overigens net dat de Xbox360 HDD afneembaar is. Ik denk dat ze bedoelen dat je de HDD dus aangesloten moet hebben om Xbox games te kunenn spelen.
  • @Mystikvm

Bedankt.

• PS3&Xbox: Je hebt een HDD nodig om van de backwards compatibility met de Xbox gebruik te kunnen maken.

Over de UK prijs: Die lui zijn altijd duurder uit dan wij. Lijkt me dus dat dat in dit geval oo kopgaat.
  • @Guido1419X

Feit: Backwards compatibility werkt!

Betekend dit dus dat ik een van mij X-Box spellen kan pakken en in de 360 kan stoppen, en dat hij hem dan in 1x laad ?!

Kan iemand even dit vertalen ? ( mijn Duits is niet van alle markten thuis ;) ) : Um die Abwärtskompatibilität der Xbox 360 zur Xbox nutzen zu können, ist eine Festplatte erforderlich.

@Phobos

Jong publiek ?
    Wat versta je onder jong ?

de gemiddelde leeftijd van een gamer is namelijk steeds meer aan het stijgen. ;)
  • Ik snap zelf ook niet dat Microsoft die prijs onder de €400 kan krijgen…. als je ziet hoe dure apparatuur daar in gaat(vergeleke met de PC markt). Hij is beter dan de snelste PC die er nu bestaat!!!!. als je de launchprijzen van de XBOX 360 vergelijkt met die van de PS2 toenertijd… en wat je voor je geld kreeg… Is die XBOX 360 gewoon vreselijk goedkoop.
    Als iedereen zo loopt te mekkeren over de prijzen… moeten ze maar een Nintendo COnsole kopen.

Aan jouw fanboy posts komt maar geen end he? 400 Euro is wel een kleine 900 keiharde guldens knakker, noem je dat vreselijk goedkoop? Je hebt oogkleppen op. Voor een hebbedingetje wat op een jong publiek is gericht is dit natuurlijk een verschrikkelijk groot bedrag. Misschien dat jij zo 1 2 3 kan aftikken maar een hele hoop anderen niet (inclusief ik). Je hebt dan ook nog helemaal nada, stel dat de 360 400 Euro zou worden, ben je alsnog 100 Euro extra kwijt voor een leuke game (1 game!) + een extra controller/kabels/whatever. Je doet net of iedereen in z'n handjes mag knijpen dat we wederom een hoop geld mogen uitgeven aan een console DIE ZICH NOG OP GEEN ENKEL GEBIED BEWEZEN HEEFT (zelfde geldt voor de Revo & PS3).

Kom is op m'n werk langs ofzo, kan ik het geld van je rug afplukken….
  • Ik snap zelf ook niet dat Microsoft die prijs onder de €400 kan krijgen…. als je ziet hoe dure apparatuur daar in gaat(vergeleke met de PC markt). Hij is beter dan de snelste PC die er nu bestaat!!!!. als je de launchprijzen van de XBOX 360 vergelijkt met die van de PS2 toenertijd… en wat je voor je geld kreeg… Is die XBOX 360 gewoon vreselijk goedkoop.
    Als iedereen zo loopt te mekkeren over de prijzen… moeten ze maar een Nintendo COnsole kopen.

Wat is dan het negative Toeneryijd??!
    je kreeg ok waar voor je geld, met gta enzo. o_0 ^_^'
    mare de prijs van de 360 valt wle mee.
    had hem liever goedkoper gezien dan had ik die er ook nog bij kunnen kopen.
    En wil nog wel weten hoe het strax met LIVE gaat als het weer met CC moet dan knap ik al af. :(

Echt waar? ;)

Maar een nintendo kopen dus -_-' 8| , wij vergelijken en kijken of je waar voor je geld krijg :7
  • Die prijs klopt sowieso al niet. Als je nl GBP299 hebt dan kom je al boven de 400 euro uit als je dat omrekent en het lijkt me erg stug dat je binnen europa zulke grote verschillen gaat krijgen.
  • ik vind het nog een redelijk prijsje. De xbox 360 kan veel meer dan de Xbox… toch schelen ze qua launchprijs niet zo gek veel. (owke, er is ook een verschil in de economie en technologische ontwikkelingen met toen en nu, maar nog).
    En een goede PC, zoals Rano zegt, kost ook veel. het hoeft niet eens het nieuwst van het nieuwste te zijn… maar voor een redelijk up-to-date PC ben je ook 450++ aan kwijt.
    Tuurlijk kan je meer met een PC dan met een console, maar het zijn en blijven allebij computers, en beschikken allebij over (gelijksoortig) hardware. Dus ik vind het een redelijk prijsje voor een launchprijs. Tuurlijk zal de prijs binnen een jaar zelfs dalen, maar nog…
  • Man 400 euro is niet duur voor een console die elke PC qua kracht overklast. Wat kost de nieuwste Alienware gamePC? 4000 euro?
    \

Je hebt gelijk maar je kan het ook anders bekijken, ik heb thuis al een goede pc, en dan zou je een 360 ps3 of revo kopen als extratje, maar ze gooien zo veel mogelijk heden erop dat het gewoon belachelijk duur is voor een "extra vermaaksel".
  • Man 400 euro is niet duur voor een console die elke PC qua kracht overklast. Wat kost de nieuwste Alienware gamePC? 4000 euro?
  • Zijn de meeste hier multi miljonairs ofzo? 400 is vreselijk duur en dan heb je nog nog bijna geen enkel spel. En aangezien die prijs ook omhoog gaat.. ben je bijweze voor een 360 E600,- kwijt voor een 360 met 3 spellen en 2 controllers.
  • ik vind als hij onder de €400 wordt echt vreselijk goedkoop.
    En volgens mij is Microsoft echt niet zo dom om de prijs van de XBOX 360 omloog te laten gaan door de PS3. Microsoft kan alleen de PS3 pakken door als 1ste op de markt te komen… en dan met een lage launchprijs. Microsoft is natuurlijk niet zo dom om de prijs van de XBOX 360 te duur te maken….. als dit hun 1nigste kans is om de mensen te laten zien dat de XBOX 360 beter is dan de PS3….
  • in US 299 dollar das 249,59 euro. 100 euro verschil is nogal wat.
    299 pond in UK dat klopt toch niet ?

Als het vanwege het verschil met de PS3 is mogen ze hem wel overal wel duurder maken -_-.

Word zeker geen aanschaf bij de release voor mij
  • EliteGamer.nl had vandaag het volgende op hun site staan:
    Als man van details wil ik jullie de nieuwste geruchten en details over de Xbox360 niet onthouden:

Gerucht: dat de prijzen voor de 360 worden $299 (US), 299 UKP (UK) en € 349 (Europa) Bron: diversen o.a. Gamesindustry.biz

Gerucht: 2 of 4 november launch in US, 25 november in Europa en December in Japan (div. bronnen)

Gerucht: Er zijn slechts 1 miljoen exemplaren voor de States, 400.000 voor Europa en 200.000 exemplaren voor Japan beschikbaar bij launch.

Feit: Je kunt met de Xbox360 voice chatten met iedereen uit je friends list, ook al zitten jullie in een verschillende game of zit je een DVD te kijken. Bron: Majornelson.com

Feit: xbox360.com heeft weer een update ontvangen. Onder andere nieuwe screenies, maar ook splinternieuwe gameplay clips!

Feit: Backwards compatibility werkt!

Feit: Als je een Xbox met Live Account hebt krijg je Xbox Live Gold op je 360. Echter: (mits niet tegelijkertijd!) kun je je Live account ook blijven gebruiken op je Xbox! Bron: Majornelson.com

Aangaande Backward Compatibility heb ik een weblog gevonden van een gozer die eraan werkt bij Microsoft. Hij kan niet veel zeggen maar duidelijk wordt wel hoe moeilijk dit is qua technologie! Zelf degene die deze man inhuurde bij MS gaf aan dat het eigenlijk onmogelijk was… Klik hier voor zijn weblog
    —————————————
    349 euro :( had wat lager verwacht rond de 300, maar zullen ze wel doen wegens de ps3 duur wordt
    ;} -_-' welke idioot koop compleet aliensysteem, zet je toch zelf inmekaar. Veel geodkoper. :]
  • De XBOX 360 zal Standaard geleverd worden met een 20GB hardeschijf.
    SOmmige zeggen dat bij de duurdere pack een grotere hardeschijf komt… dus meer dan 20GB…. tijd zal ons zeggen

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren