1. Xbox360 speelbaar op de gameplay awards!

Re: Xbox360 speelbaar op de gameplay awards!

En ik ga hoe dan ook de eerste zijn!!!!

Ik heb namelijk al plannen, kaarten, strategieen gemaakt, een heel leger bij elkaar gehaald ^^D :P dus dat zit wel goed voor mij.
  • En ik ga hoe dan ook de eerste zijn!!!!

Ik heb namelijk al plannen, kaarten, strategieen gemaakt, een heel leger bij elkaar gehaald ^^D :P dus dat zit wel goed voor mij.
  • 1 ding weet ik zekers….. ik heb het ervoor over om 2 uur te wachten om Perfect Dark Zero te spelen…… Wil nou eens zien of dit spel het kopen waard is of niet…..
    Anders koop ik PGR3….. Door die gameplay kan ik mijn launchtitel bepalen en dat vind ik een goeie zaak…..
  • en ik importeer hem niet want wij hebben (vergeet ik altijd) teveel/te weinig stroom op ons net om de xbox360 op aan te sluiten.

Wij hebben teveel stroom amerika is 110 volt wij 220 ;)
    Maar er zijn natuurlijk omvormers voor te krijgen.

En als de prijs rond 400 euro gaat liggen zoals in een ander topic werdt vermeld dan importeer ik hem echt wel.

Maar goe on-topic game awards
    Denk niet echt dat ik daar heen ga te druk en weinig zien.
  • @death JR
    zal er zelf ook ff een van jou maken:)
  • nouja, Ik sta in iedergeval wel op de foto met die playboy playmates (H), vind het wel gaaf dat we dan op de xbox360 kunnen spelen.
  • @ lau lau

haha
  • Nah, ik ga niet. Ik ben er nog nooit geweest, en dat heeft een reden. Allemaal van die pubers die staan te drukken, schreeuwen en op hun knieen gaan om Halo 2 te spelen vind ik echt gewoon sneu. Maargoed, dat vind ik dus.

Wel leuk dat de Xbox 360 er is (of moet ik zeggen de Apple powermacs) of draait hij dit keer wel op de echte hardware?
  • en ik importeer hem niet want wij hebben (vergeet ik altijd) teveel/te weinig stroom op ons net om de xbox360 op aan te sluiten.
  • Ik hoop op een regio-vrije Xbox \o/
  • oooh….????? :S
  • Ik meende dat de Xbox 360 in Amerika op 4 november uitkwam..
  • @rano
    ja dan moet je well ff wachten tot eind november :)
  • Te relaxed gewoon! 2 uur wachten voordat je Need for Speed Most Wanted kan spelen! Importeer dat ding uit Amerika en je kan lekker thuis op de bank spelen..
  • Iedere keer dat ik ging, werd ik weer teleurgesteld helaas.
  • Te relaxed… 10nov jarig en 12nov Gameplay 2005 ik zal er zijn!
  • Dinsdag 9 augustus 2005 | De Xbox 360 zal in Nederland voor het eerst speelbaar zijn op de Gameplay 2005. Welke spellen er speelbaar zullen zijn is nog niet bekend.

Verder zullen uitgevers als Sony, Microsoft, Nintendo, Electronic Arts, Ubi Soft, CD Contact Data en Atari met al (of in ieder geval de meeste van) hun titels aanwezig zijn, zodat er voor de gamer op 12 en 13 november in de RAI Amsterdam genoeg te beleven valt.

ooh ooh wat vet zeg en ik ga ook zeker naar de gameplay awards in Amsterdam.Volgens mij wordt het daar nou echt vet druk 8| , maar ja ik trap ze daar wel ff weg want ik wil de 360 aanraken! :P

gaan er nog meer naar de gameplay awards?overigens kosten de kaartjes 15 euro bij de ticketbox of free record shop dus kopen die shit!
  • Ik ben er aanwezig en zal waarschijnlijk ook wel op de 360 gaan spelen.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren