1. [XBOX360] SSX meetingz

Re: [XBOX360] SSX meetingz

Ik ben net begonnen aan SSX maar wat een spel weer he? Ik krijg alleen nog niet het gevoel van Tricky want ik mis het splitscreen co-oppen. Maar ik ga straks online proberen. Mijn gamertag is gamesthuis voor als iemand wil spelen.

www.gamesgratisthuis.nl/nl/xbox-360-ssx.html
  • Ik ben net begonnen aan SSX maar wat een spel weer he? Ik krijg alleen nog niet het gevoel van Tricky want ik mis het splitscreen co-oppen. Maar ik ga straks online proberen. Mijn gamertag is gamesthuis voor als iemand wil spelen.

www.gamesgratisthuis.nl/nl/xbox-360-ssx.html
  • Maar ik kan nog wel wat rivalen gebruiken, dus wie wil; voeg AceBlaze maar toe!!!
  • Voeg maar toe.
  • Mijn GT:
    Vedette tiesto

Voeg maar toe.
  • Het werkt idd met ghost. Ach nog een aantal rivalen erbij kan geen kwaad. Mijn GT: AFC FastFlashNL
  • Ja ik wil ook nog wel wat rivalen mijn tag staat in mijn sig.
  • Ridernet maakt grotendeels gebruik van ghosts e.d. dus je hoeft niet tegelijk online te zijn; concureer ook telkens met mijn broertjes om racetijden en scores.

Maar ik kan nog wel wat rivalen gebruiken, dus wie wil; voeg AceBlaze maar toe!!!
  • Beste IG-ers,
    Jullie ook zo blij met de nieuwe SSX? ik iig wel!
    Om het Rider-net optimaal te kunnen benutten, geloof ik dat vrienden de sleutel tot dat optimum zijn. Welnu, wie heeft zin om met mij een potje (mogen meerdere potjes zijn ofc.) SSX te doen? ik ben meestal online op:
    ma - niet
    di - misschien tussen 15:30 en 18:00
    wo - vanaf 18:00 - 20:00
    do - 18:00 - 20:00
    vr - 12:00 - 17:00

gamertag is Hungrynoutaz
    C-Ya! |.|

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren