1. xbox360 vernieuwend

Re: xbox360 vernieuwend

ik vroeg me af >> heb je voor een xbox 360 hoe dan ook een hd-tv nodig?

hoe sit het dan met al die plugin dingen op die kabel die ik hier zie,
die krijg je er namelijk bij bij die van 399 maar ik heb niet zoveel inplugdingen op mn tv hoor

http://www.xbox.com/nl-NL/xbox360/accessories.htm
  • ik vroeg me af >> heb je voor een xbox 360 hoe dan ook een hd-tv nodig?

hoe sit het dan met al die plugin dingen op die kabel die ik hier zie,
    die krijg je er namelijk bij bij die van 399 maar ik heb niet zoveel inplugdingen op mn tv hoor

http://www.xbox.com/nl-NL/xbox360/accessories.htm
  • Het is wel vernieuwend dat een next gen console er zo slecht op vooruit gaat ten opzichte van de vorige. Als ik zo naar de screens kijk op de frontpage ga ik mijzelf afvragen waarom ik die console van hun zou kopen. Zeker niet om de graphics want die zien er niet uit ( voor een next gen console ). M$ heeft me niet weten te overtuigen. En die origen krijg ik al helemaal een slappe piemel van. Voor mij is het out of the question dat xbox360 vernieuwend ( in positief opzicht) is.

Ik vind anders dat de meeste games er echt wel vet uitzien, en als jij bij de oude generation wilt blijven doe dit dan lekker. Ik vind de next-gen alles behalve er slecht uitzien.
  • @duo maxwell

dit dacht ik ook al >> maar 1 of andere gast op het forum zei dat je er 1 nodig had :s en dat leek me nogal vaag
  • Het is wel vernieuwend dat een next gen console er zo slecht op vooruit gaat ten opzichte van de vorige. Als ik zo naar de screens kijk op de frontpage ga ik mijzelf afvragen waarom ik die console van hun zou kopen. Zeker niet om de graphics want die zien er niet uit ( voor een next gen console ). M$ heeft me niet weten te overtuigen. En die origen krijg ik al helemaal een slappe piemel van. Voor mij is het out of the question dat xbox360 vernieuwend ( in positief opzicht) is.
    Tuurlijk niet….
  • Wat een Klote Topic! Hier komen alleen maar fanboys op af. en zo onstaan er dan weer flamewars…
  • Hélémáál niet vernieuwend, de enige die met iets compleet nieuws komt is waarschijnlijk Nintendo.
  • als je het leest dan weet je waarom het vernieuwend is

"ik heb de helft geconcentreerd gelezen, en ben daarna globaal verder gegaan…" daar zit je fout dan in

bedoel je dat gedoe van XBOXLive? Ik vind het allemaal wel leuk enzo, die accounts en al die profilering daarop… maar boeit het? Mij boeit dat dus echt geen hol ;)
    En om het dan gelijk 'vernieuwend' te noemen :S
  • Eerst zien, dan geloven. Van de graphics sloeg ik niet stijl achterover. En de aangekondigde games? Ach, voor Fifa 2006 koop ik geen nieuwe console, dan wacht ik eerst op iets als Gears of War.
  • lekker zeg -_-'
  • voor 2/3 nl niet meer d8 ik
  • Niet vernieuwend.
    Zeg jij maar wat vernieuwend is, die tekst is veelste lang voor op de zaterdagochtend en bovendien is het nog vakantie.
  • als je het leest dan weet je waarom het vernieuwend is

"ik heb de helft geconcentreerd gelezen, en ben daarna globaal verder gegaan…" daar zit je fout dan in
  • Ga je ons nu doodvervelen met enorm oud nieuws?
    En Waarom is de XBOX360 vernieuwend(ik heb de helft geconcentreerd gelezen, en ben daarna globaal verder gegaan…)?
  • http://www.gamasutra.com/features/20050 ... s_01.shtml

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren