1. Xiron MP3 128MB speler

Re: Xiron MP3 128MB speler

Welk besturingssysteem gebruik je? Vanaf 98SE hoef je namelijk niets te installeren.
  • Welk besturingssysteem gebruik je? Vanaf 98SE hoef je namelijk niets te installeren.
  • Die MP3 speler mag je eigenlijk geen mp3speler noemen. Dat ding gaat constant kapot. Bij mij is hij 1x kapot gegaan en toen heb ik gelijk een creative gehaalt. Mn zus heeft hem 3x in moeten ruilen. Sommige liedjes speelt hij af met enorm veel ruis en als liedjes er lang opstaan gebeuren er ook vage dingen.

Maar je kunt dat ding gewoon aansluiten op de usb-port. Via deze computer de externe schijf openen en met knip en plak werk je liedjes eropzetten.
  • Die drivers zijn er waarschijnlijk niet voor XP, omdat deze externe usb schijven automatisch herkent. Moet je volgens mij wel Service Pack 2 hebben.

ik draai zonder service packs en hij herkent ze ^^ als je een mp3 speler aan de usb poort hangt herkent windows hem als een "portable schijf voor massa opslag" ofzo dan kan je gewoon naar "deze computer" gaan en dan staat ie ertussen
  • XP herkent dat spul toch automatisch? :?

Groot gelijk dat je je iPod niet meer naar school meeneemt… ik neem zelf mijn Sony Vaio Pocket mp3 speler ook nooit mee naar school ;)
  • Die drivers zijn er waarschijnlijk niet voor XP, omdat deze externe usb schijven automatisch herkent. Moet je volgens mij wel Service Pack 2 hebben.
  • Die drivers zijn voor 98, en in die forum vind ik niks.
  • Gewoon inpluggen in je usb port.
    En dan zou windows XP het gewoon moeten herkennen als een externe harde schijf.

ik heb effe zitten zoeken op google:
    forum
    drivers van xiron
  • Wegens de recente diefstallen van GSM's, MP3 spelers, enz…heb ik besloten om mijn iPod niet meer naar school te brengen, dus heb ik een veel goedkoper model in de blokker gekocht, de meegeleverde CD, werkt niet, kan iemand mij een URL aanwijzen waar ik die drivers kan downloaden? (ik heb windows XP)
  • Ik heb hem ook gehad en na 2 keer omruilen vond ik het nog steeds een kutding :P

Maar erin steken en muziek overzetten. Dat was heel makkelijk.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren