1. Zone of the Enders 3

Re: Zone of the Enders 3

dat is allemaal ZoE3 materiaal btw :D
  • dat is allemaal ZoE3 materiaal btw :D
  • Ik vond het verhaal tussen die jongen en ADA de AI van Jehuty wel echt heel vet. Vooral op het einde. De bond die ze hadden gemaakt was episch. Verder was het wel een jankkind idd, maar goed.
  • Nee, man ZOE1 had een ontiegelijk irritant jank verhaal. Ik wil niet vechten jank jank. Gelukkig had ZOE2 een oudere main character. Niet dat ZOE1 een slechte game was, ZOE2 was gewoon vele malen beter. Blijft ook zonde dat veel mensen ZOE1 geruild hebben zonder de game überhaupt te spelen. Waarschijnlijk zal ook een nieuw deel niet aanslaan bij het grote publiek.

    Ik ben in ieder geval blij dat een van de beste PS2 games eindelijk een vervolg krijgt.
  • Zone of the Enders 1 was ook niet zo heel goed. Al vond ik daar het verhaal wel erg sterk. Deel 2 is gameplay wise imo echt goed though en de game is ook een stuk langer.
  • Zone of the Enders 1 had ik in 6 uur uitgespeeld meen ik, ik heb die game destijds niet ingeruild omdat de MGS2 demo erbij zat.
  • @RS Zone of the Enders 2 vond ik een erg goede game. Dus ik hoop dat hier idd weer wat van maken. De serie heeft iig de potentie.

  • Een NIEUWE ZOE en Remake Release Date, met dit fantastische nieuws sluit ik deze dag af!
  • Zou echt heel vet zijn als er een nieuwe zone of the Enders uitkomt. Konami heeft al heel lang niet meer iets bijzonders gemaakt, dus het zou hoog tijd worden.

    Btw dat beeldje is echt heel vet.
    En dit is wel bijzonder ?!

    De game's die ze op de DS hebben uitgebracht zijn prima te pruimen imo. (Castlevania's)
  • Hideo Kojima Explains Role on ZOE Sequel

    Friday's announcement of Enders Project, the sequel to Z.O.E and Anubis, was made by Hideo Kojima, but Kojima's role on the game appears to be limited. Writing via Twitter over the weekend, Kojima said that because he's busy on his "Ogre Project," he'll be a producer on Enders Project. He's serving only a support role, dealing with such areas as the game's direction and beginning planning. The actual game design, script, event direction, level design and direction are being handled by his staff.

    While Kojima said that he's producer, Ryosuke Toriyama was also introduced as a producer during Friday's announcement stage event.

    Kojima also attempted to explain what some have observed as possible changes from past Z.O.E series games. With Enders Project, they don't plan on changing the feel of the game, explained Kojima. Regarding world view and expression, however, there are two directions. One is the direction of the previous Z.O.E. games, "Japanimation SF Robot" style. The other direction is real world live action like in X-Men, Batman and Spiderman.

    While they're not necessarily aiming for photo realism, this is what is optimal for the internally-developed Fox Engine, and the times require a "global, high-end Z.O.E. style." If they were to make a Japanimation-style sequel, the sense, content, game feel and budget would end up being domestic-oriented.

    Z.O.E. purists may not need to worry about too drastic a change, though. Kojima added that few members of his staff have that "SF spirit," so whatever they make will probably pull from robot anime.
  • Ik hoop heel erg dat ik die HD-collectie tof ga vinden.
  • Zou echt heel vet zijn als er een nieuwe zone of the Enders uitkomt. Konami heeft al heel lang niet meer iets bijzonders gemaakt, dus het zou hoog tijd worden.

    Btw dat beeldje is echt heel vet.
  • Kojima Productions Begins Zone of the Enders Sequel Project
    Enders Project at an early prototyping phase.

    Zone of the Enders HD Edition has a final release date of October 25. But that's not the big news to emerge from today's Zone of the Enders HD ReBOOT Preview event.

    During a talk session, Kojima Productions head Hideo Kojima revealed that the studio has begun work on a sequel, currently running under the name "Enders Project."

    As detailed at Famitsu.com, Kojima indicated that the game is currently in an early prototyping phase. Producer Ryosuke Toriyama and other key staff are currently conducting tests on what can be done using the internally developed Fox Engine, explained Kojima. Toriyama took the stage and revealed that he and his staff are at the state where they're making models (real models) and converting them into Fox Engine assets.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren