1. 503 errors?

Re: 503 errors?

Ik heb er ook last van, dacht eerst dat het kwam door mijn router-instelling verandering…. :)
  • Ik heb er ook last van, dacht eerst dat het kwam door mijn router-instelling verandering…. :)
  • Ah, dat verklaart één en ander inderdaad. Soms ben ik wel een halve minuut bezig om een forum pagina te laden :P
  • Er zijn wat kleine technische probleempjes, maar er wordt aan gewerkt. De 503's en eventuele traagheid zijn hopelijk later vandaag verholpen.
  • Ik ook aan de lopende band. Ze zullen wel ergens mee bezig zijn.
  • Ik klikte eerst op dit topic: 503 error! :lol:
  • Vandaag heb ik erg veel last van 503 errors.
    Service unavailable staat er dan.
    Enkele dubbelposts zijn hiervan onder andere het gevolg.
    Weten jullie het even.
  • Jeuj! Dan kan dit topic wel weer dicht! :)
  • Jup, de boel is weer zo vlot als voorheen. ^_^
    Lekker bezig jongens, thx. :)
  • IG runt hier perfect iig.

@Canibus: gast, doe even normaal.
  • We hebben wat aanpassingen gemaakt waardoor de boel nu een stuk sneller zou moeten zijn.
  • En de award voor meest disturbing post van het jaar gaat naar Canibus.
    Indeed!
  • En de award voor meest disturbing post van het jaar gaat naar Canibus.
  • Wut?
  • Heb je dat dan niet gehoord op het nieuws, Chrisalot ? Er schijnt namelijk dat er een Insidegamer lid is doorgedraaid en zijn medeleerlingen heeft vermoord. Blijkbaar vroeg hij op Insidegamer of hij morgen zijn school zou uitmoorden of niet en ze zeiden 'Do It, faggot'.
  • Haha, fijn dat jullie er begrip voor hebben. Maar het zijn natuurlijk louter positieve invloeden die vanuit IG komen, Debeul ;)
  • Je krijgt deze errors als je te vaak op IG zit. Het is een soort van sociale bescherming tegen de negatieve invloeden van IG. Geen wonder dat ik er ook last van heb. Een beetje zoals de messages op GUild Wars: "You ve been playing five hour non stop, please take a break".
  • Ik heb er altijd last van als ik de site voor de eerste van de dag laad of als ik via m'n RSS-programma IG bezoek.

Dit topic is gesloten. Er kan niet meer gereageerd worden.