1. Forum
  2. 504 Gateway Time-out

Re: 504 Gateway Time-out

31 oktober.
  • 31 oktober.
  • In Slowchat nog wel een triple post.
  • Je hoeft niet eens te wachten op die 504, gewoon als je merkt dat hij niet door laadt, vorige pagina en dan op Active Topics klikken en je post is gewoon geplaatst :)
  • Heb weer de errors, en ook dubbelposts.
    Het is nu eind september, kunnen jullie ons al een exacte releasedatum geven?
  • Same here.

Dan lijkt het net alsof de site maar niet wil laden en vervolgens swithed 'ie naar een 504. De post wordt wel geplaatst. Ik heb het me inmiddels aangeleerd om gewoon te wachten tot de scherm in kwestie verschijnt. Duurt soms wel tot dertig seconden.
  • Ik heb weer regelmatig een 504 gateway error. Post wordt wel geplaatst.
    Daarom heet het ook Slowchat

Dezelfde post bijdehandje.
    Daarom heet het ook Slowchat
  • Ik heb ook nog geen dubbelpost gemaakt. Goed bezig.

Dus IG4 kunnen we nog een paar maanden uitstellen?
  • Doet het weer, goed bezig!!!
  • We hebben wat aangepast op de servers die de timeouts moeten verhelpen.

Als jullie vanaf nu nog 503 of 504 errors tegenkomen, zou je dat hier dan kunnen melden? Vermeld dan ook even bij wat je deed toen het mis ging, dan kunnen we kijken wat er aan de hand is.
  • dit is ook bij het meedoen van prijsvragen. ik heb nu blijkbaar 6x een inzending gedaan zonder dat ik dit wist. Ik hoop niet dat ik gediskwalificeerd wordt.
  • Niet op F5 drukken iig, dat zorgt er voor dat je post request nogmaals verstuurd wordt en daardoor krijg je die dubbelposts. Ik kan het zien als de pagina te lang duurt met laden, wat je kan doen is even je webadres veranderen of een nieuwe tab openen. Dat werkt voor mij :).

Maah eind september/ begin october moet dan eindelijk over zijn.
  • Voor wie het nog niet weet. Als het lijkt alsof je post niet gepost wordt maar er geen error komt gewoon op het subforum linkje klikken en dan weer terug naar het topic. Zo voorkom je al die dubbel posts :)
  • De site hangt met plakband aan elkaar, nog even volhouden. :)
  • Ja vooral omdat IG v4 bijna uitkomt dus dan zal dat wel opgelost zijn. Weet niet of dit probleem makkelijk op te lossen is, maar als het een heel gedoe is kunnen we het beste gewoon wachten op v4.
  • Heeft iedereen volgens mij. Is omdat de oude site een beetje aan het overlijden is.
  • Ik krijg die error vaak als ik een post maak. De post is wel gewoon gemaakt, maar als je hem bijvoorbeeld refresht dan krijg je de post 2 keer. Ik zie ook telkens vaker dubbelposts met dat het bericht dat het forum raar doet bijv. dus ik denk dat ook meerdere mensen hier last van hebben.

De error:

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren