1. Berry009,5

Re: Berry009,5

Of we worden allemaal volwassen, gaan allemaal normaal doen, negeren kinderlijk gedrag van anderen maar melden het wel aan Moderators…ook een idee misschien???
Sounds like the perfect world… 8]
  • Of we worden allemaal volwassen, gaan allemaal normaal doen, negeren kinderlijk gedrag van anderen maar melden het wel aan Moderators…ook een idee misschien???
    Sounds like the perfect world… 8]
  • Als er kinderachtige reacties in je gastenboek staan Rick_James, dan kan je altijd een moderator vragen om deze berichten te verwijderen. Het heeft niets te maken met ons beleid, het heeft meer te maken met het feit dat de moderators niet enkele duizenden gastenboeken na gaan kijken. Daar hebben we de tijd niet voor, en we hopen dat jullie het spammen in gastenboeken niet al te bont maken, zodat er voorlopig geen moderatie voor nodig is.
  • Of we worden allemaal volwassen, gaan allemaal normaal doen, negeren kinderlijk gedrag van anderen maar melden het wel aan Moderators…ook een idee misschien???
  • Jullie begonnen toch?! En als je denkt lekker te kunnen rotzooien over mij in je eigen gastboek moet je niet gelijk concluderen dat ik dat accepteer!!
  • Ik wilde alleen maar aangeven dat ik het nogal krom vond dat Chronotrigger zat te zeuren over geflame in gastenboeken terwijl hij zelf dat soort berichten plaatst.
  • Wat ik mij afvraag is het volgende:

Mijn posts in Chrono Trigger's gastenboek zijn verwijderd maar zijn toevoeging aan mjn gastenboek is blijven staan. De tekst "dus dit is de verzamelplaats van losers die niks anders kunnen doen dan rondspammen en waarschuwingen krijgen en bans? Wt een KUT-oord." lijkt mij niet kloppend met het beleid.

Maar ja, wie ben ik om hier over te oordelen.

Heb je er melding over gemaakt bij een mod? Je moet niet denken dat de mods alle gastenboeken gaat nakijken en controlleren. Als iemand in je gastenboek loopt te flamen en te trollen dan moet je dat melden.
  • Wat ik mij afvraag is het volgende:

Mijn posts in Chrono Trigger's gastenboek zijn verwijderd maar zijn toevoeging aan mjn gastenboek is blijven staan. De tekst "dus dit is de verzamelplaats van losers die niks anders kunnen doen dan rondspammen en waarschuwingen krijgen en bans? Wt een KUT-oord." lijkt mij niet kloppend met het beleid.

Maar ja, wie ben ik om hier over te oordelen.
  • Als je dan toch reacties kunnen verwijderen zou dat dan ook in mijn gastenboek kunnen gebeuren. Daar hebben bepaald mensen ook lopen spammen.
  • Ik zal hem dan ook maar eventjes een PM sturen. Ik heb je gasten boek ook eventjes schoongeveegd, mocht je reacties missen.
  • Bekijk gelijk ook even zn posts in zn eigen gastenboek en die van nog meer anderen.. Irriterend, racistisch en gewoon kut… Ban hem, of geef hem iig nog een warning..
  • Hij gaat door met onzin lullen en provoceert nu door me belachelijk te maken omdat ik een gebroken been heb.
  • Ik had het al gemeld ;) Maar ik zal volgende keer wat volwassener reageren.(Niet reageren op z'n onzin dus).
  • Ik zal hem een waarschuwing geven voor zijn provocerende gedrag maar ik raad je aan de volgende keer niet op zulke mensen te reageren maar gewoon te negeren en gelijk melding maken bij een van de moderators. Als je reageert dan hebben zulke mensen hun zin.
  • Hoi mensen,

Ik wilde wat kwijt. Namelijk dat een specifieke Gebruiker: Berry009,5 mijn profiel zit te verneuken. Niet alleen verpest hij m'n layout met z'n postsprees, maar hij gaat ook door na waarschuwingen. Als hij niet kan accepteren dat ik me profiel op mijn manier wil hebben dan moet hij ook m'n layout niet verneuken met z'n nutteloze posts. Hij gaat hier dan ook tegen de regels in. Nu zou je denken dat het wel meevalt, maar die gozer is niet goed wijs. Hij is ook sterk irritant. Ik wil niet gelijk conclusies trekken, maar ik denk dat deze (desnoods nieuwe) gebruiker te lui was om de regels nog eens door te nemen.
  • Hartstikke bedankt voor je hulp.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren