1. Suggestie voor verbetering IG website anno 2019

Suggestie voor verbetering IG website anno 2019

Beste Insidegamer,

Iets meer dan een jaar geleden hebben jullie na een grondige verbouwing van de website een grote enquête gehouden onder de bezoekers van IG. Nu vroeg ik mij af of er nog "updates" in de pijpleiding zitten?

Vraag an de members van IG: welke verbeterideeen heb jij voor de website?
  • Membercontent weer in eigen beheer qua plaatsing. Niet hoeven wachten op de redactie en graag weer optie tot reviseren op elk gewenst moment
  • @benjaminben die optie is er helaas uitgehaald om spam tegen te gaan. En het reviseren gaat ook een lastige worden, ben ik bang. Maar ik ga dat zeker even vragen bij de technische mensen, want we hebben ook te vaak dat we aan deze kant (in het CMS dus) maar halve verhalen ontvangen, of alleen een kop. Gaan ons best doen!
  • @DMons

Misschien is dit inmiddels al verbeterd hoor, en kom ik met een oud punt, maar jullie mogen wel wat m.i. beter communiceren wat er met een artikel gebeurt, zodra je die upload als member. Dat wil zeggen: ik kan me nog herinneren dat ik mijn eerste artikel op IGv5 plaatste en dat ik me toen afvroeg waar die gebleven was. Een uur later stond 'ie nog niet online, terwijl dat bij IGv4 na een keer refreshen al het geval was. Ik heb toen direct een redactielid ge-PM't en kreeg van hem te horen dat jullie de artikelen eerst nog eens nalezen voordat ze geplaatst worden. Dat stond voor- en nadat ik op "publiceren" drukte echter nergens vermeld. Erg verwarrend.
  • @barton geloof het of niet, maar het is voor ons soms net zo verwarrend en ronduit irritant. :(
  • @marioluigi Er zijn een aantal zaken in de pijpleiding, maar kan daar helaas nog niet zoveel over melden. Maar er komen flink veranderingen aan sowieso. Helaas is het wel zo dat sprongen maken als het gaat om techniek niet altijd mogelijk is. Maar dat betekent niet dat we achter de schermen niet met vernieuwing bezig zijn!
  • @DMons: nice! Ik ben heel erg benieuwd. Ik vind jullie wekelijks twitch filmpjes al een goede toevoeging aan de website. De interactie opzoeken met members op de website is denk ik een goed aandachtspunt. Ik hoop ook weer wekelijks op vrijdagmiddag een video terug te zien met daarin het gamenieuws van die week, aanraders en jullie weekendplannen op gamegebied. Nog maar even afwachten dus…

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren