1. 1337 in de Binas (L)

Re: 1337 in de Binas (L)

lol volgens mij mag hier wel een slotje op -_- want dit is meer een +1 topic aan het worden om die Nehemiaaa af te kraken niet dat het me veel boeit lol want een topic als dit openen of uberhaupt zoiets bedenken is best wel suf :D
  • lol volgens mij mag hier wel een slotje op -_- want dit is meer een +1 topic aan het worden om die Nehemiaaa af te kraken niet dat het me veel boeit lol want een topic als dit openen of uberhaupt zoiets bedenken is best wel suf :D
  • wanneer ga je eens normaal typen?
  • Niet om je te beledigen.
    maar wat een stelletje nerds heb je in je klas
    Ik ga echt niet in binas zoeken hoevaak 1337 erin voorkomt.
    Dat is gewoon zinloos.

-.- en jij hebt zeker wel altijd wat te doen in de klas? Jij maakt zeker altijd braaf je huiswerk in je klas?

hoe sneu ben je dan… omg man.

jullie zijn zeker ook van die:

z0mg WTF!! BBQGRASS LOOOOLL me si teh pwn!!! kindjes.

ZOMFG !~ ~! ~ ! TU ES UN GRANDE FAG !~ ! ~ ! BBQ2u~! ~ ! ~m4t3!!~!~

Maar dat terzijde, jij bent zeker zo'n: 'O nee! Als ik me huiswerk maar af heb en goede cijfertjes haal!' type.

Kijk dat jij later bij de gemeente reiniging wilt werken en geen goede opleiding nodig hebt betekent niet dat andere mensen dat ook zullen doen.
    Sommige mensen willen meer dan een Macdonalds medewerker verdienen en een leuke toekomst voorzichzelf opbouwen. (ja ik weet het raar he)

Kijk, ik doe havo en het gaat makkelijk. DUS IK HOEF NIET VEEL TE DOEN VOOR SCHOOL! ~! ~ ! !~

sukkel
  • Ik had ook zulke spelletjes. Je doet de meest weirde shit als je je verveeld op school. Ik deed weleens van die spelletjes dat je op je rekenmachine 1+1 tikte en dan =2+1 en dan de hele tijd tikken op de antwoord knop zodat er elke keer er weer 1 bij opkwam. We deden dan wie het eerst bij 100 was of bij 1000. Of we hielden met stopwatch bij wie het snelst 1000 haalde en gingen we voor een groepsrecord :lol: :lol:

We hebben zelfs een keer ergens in de richting van 30000 gehaald in 2 lesuren met zijn tweeen. Dat was pas leuk.

Die Binas spelletjes heb ik nooit gedaan.

dat met die rekenmachine ken ik :P deed ik op de basisschool :P
  • Verkapt ik-ben-stoer-omdat-ik-niet-leer topic.
  • Ik had ook zulke spelletjes. Je doet de meest weirde shit als je je verveeld op school. Ik deed weleens van die spelletjes dat je op je rekenmachine 1+1 tikte en dan =2+1 en dan de hele tijd tikken op de antwoord knop zodat er elke keer er weer 1 bij opkwam. We deden dan wie het eerst bij 100 was of bij 1000. Of we hielden met stopwatch bij wie het snelst 1000 haalde en gingen we voor een groepsrecord :lol: :lol:

We hebben zelfs een keer ergens in de richting van 30000 gehaald in 2 lesuren met zijn tweeen. Dat was pas leuk.

Die Binas spelletjes heb ik nooit gedaan.
  • Nehemiaaa….12385423+1237812-12312= Leven krijgen
    Dat is gewoon zinloos.

-.- en jij hebt zeker wel altijd wat te doen in de klas? Jij maakt zeker altijd braaf je huiswerk in je klas?

Maar dat terzijde, jij bent zeker zo'n: 'O nee! Als ik me huiswerk maar af heb en goede cijfertjes haal!' type.

Kijk dat jij later bij de gemeente reiniging wilt werken en geen goede opleiding nodig hebt betekent niet dat andere mensen dat ook zullen doen.
    Sommige mensen willen meer dan een Macdonalds medewerker verdienen en een leuke toekomst voorzichzelf opbouwen. (ja ik weet het raar he)
  • wat is dit zielig.
  • hoe sneu ben je dan… omg man.

haha ik ben wel 1 van de laatste personen die dat deed. maargoed maakt niet uit hoor nerd! :lol:
  • hoe sneu ben je dan… omg man.

idd nerd..

707 + 707 = 1414 !!!!!!!!!!!!!!!!!

Wow for real?
    Als je het omdraait is het LOL + LOL = hIhI… tenminste op een rekenmachine

no kidding
  • pff. 1337 is achterhaald man. Ik, ik ben 1338, das veel nieuwerwetser man. Soooo last Tuesday!

lol _0_
  • Maar…. 1447 is weer te laat ahshashash!
  • pff. 1337 is achterhaald man. Ik, ik ben 1338, das veel nieuwerwetser man. Soooo last Tuesday!
  • 707 + 707 = 1414 !!!!!!!!!!!!!!!!!

Wow for real?
    Als je het omdraait is het LOL + LOL = hIhI… tenminste op een rekenmachine
    Dat is gewoon zinloos.

Wat dacht je van praten en grappen maken?

Dat doen we dus ook -.- Je bent niet echt slim of wel.

Vind je dat je tof bent als je in plaats van zinnige informatie die je later veel huiswerk kan schelen op te pikken, je beter in een binas boek kan opzoeken hoe vaak er '1337' in voor komt?

Ik maak liever minder huiswerk persoonlijk.

Ik maak liever plezier -.-
  • Vind je dat je tof bent als je in plaats van zinnige informatie die je later veel huiswerk kan schelen op te pikken, je beter in een binas boek kan opzoeken hoe vaak er '1337' in voor komt?

Ik maak liever minder huiswerk persoonlijk.
    Dat is gewoon zinloos.

Wat dacht je van praten en grappen maken?
    en ik maak ook huiswerk, is dat zo abnormaal dan?
  • 707 + 707 = 1414 !!!!!!!!!!!!!!!!!

Wow for real?
    Dat is gewoon zinloos.

Dit topic is gesloten. Er kan niet meer gereageerd worden.