1. Akira (2013)

Re: Akira (2013)

…..Dit kunnen ze niet maken! Je kunt geen real-life action film van de moeder aller anime maken! Dat…dat…dat is heiligschennis!
  • …..Dit kunnen ze niet maken! Je kunt geen real-life action film van de moeder aller anime maken! Dat…dat…dat is heiligschennis!
  • net zoals alle andere anime verfilmingen gedoemd te mislukken

wordt deze film overigens gebaseerd op de manga of op de anime? (want er zit volgens mij best veel verschil tussen de 2, al is het bijna 10 jaar geleden dat ik de film heb gezien)
  • Omg meen je dit nu echt…. Haal dan gelijk de naam Akira weg…
    Snap niet dat de rechten van Akira zo mogen worden misbruikt… Maar ja zal mijn opvatting wel zijn omtrent deze ontwikkelingen.
  • Zucht, Tokyo verruilen voor New York. Dat kan toch niet? En fucking Zac Efron als Kaneda?

Ook mijn eerste reactie :O Maar ben wel benieuwd wat ze er van gaan maken.
  • Volgens mij ooit al eens een topic over geweest. En er zijn maar twee woorden die dit project omschrijven, EPIC FAIL!

Een van mijn favoriete films aller tijden wordt gewoon bruut verkracht! :(
  • Ik vond het origineel best tof tot het enorm lame einde. Net zo erg en bijna identiek aan het zotte einde van Half life, wtf…
  • Ja maakt eerst een topic met een nieuwsbericht en reageert er daarna zelf op om te zeggen dat het een kutfilm word?

:')
  • Zucht, Tokyo verruilen voor New York. Dat kan toch niet? En fucking Zac Efron als Kaneda?

Dat gaat nu al een faalfilm worden.
  • [size=3]Morgan Freeman in remake Akira[/size]

AMSTERDAM - Morgan Freeman is in de running voor de rol van kolonel Shikishima in de nieuwe verfilming van de Japanse stripserie Akira. Dat schrijft de Amerikaanse filmsite Bloody Disgusting.

Er gaan al langere tijd geruchten dat Zac Efron zou zijn benaderd voor de hoofdrol van motorbendeleider Shotaro Kaneda. Tekenaar Katsuhiro Otomo zette zijn epische stripverhaal in 1988 al om in een tekenfilm.
    Kolonel Shikishima experimenteert in het Tokyo van 2019 met de psychische krachten van pubers. Ook Shotaro heeft latente psychische krachten, maar hij besluit uit de klauwen van de kolonel te blijven en het eigenhandig tegen zijn regime op te nemen.

Regie

De regie is in handen van de Amerikaanse tweelingbroers Allen en Albert Hughes, die eerder samen Menace II Society (1993), Dead Presidents (1995) en From Hell (2001) maakten.
    Waar het origineel zich afspeelt in New Tokyo zal nu waarschijnlijk worden gekozen voor een Amerikaanse setting, New Manhattan. De opnames moeten volgend jaar van start gaan in de Verenigde Staten. (bron: nu.nl)

IMDB profiel

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren