1. Forum
  2. Apple Ipod Classic 160GB vraagje

Re: Apple Ipod Classic 160GB vraagje

Het is een Freeware product, maar je kan altijd nog doneren, maar wij zijn echte Nederlanders nietwaar..? :P
Maar ik zou het alleen gebruiken om video's erop te zetten, als je Muziek erop wilt zetten wordt het één grote chaos. Daar blijf ik Itunes voor gebruiken ;)
  • Het is een Freeware product, maar je kan altijd nog doneren, maar wij zijn echte Nederlanders nietwaar..? :P
    Maar ik zou het alleen gebruiken om video's erop te zetten, als je Muziek erop wilt zetten wordt het één grote chaos. Daar blijf ik Itunes voor gebruiken ;)
  • moet je daar nog voor betalen?
    of kun je gewoon gratis downloaden?
  • Ik zelf gebruik doubletwist, het is een soort van Itunes kloon voor Android apparaten, maar het ondersteund ook Iproducten en andere muziek spelers. Je hoeft alleen de bestanden erin te slepen en het convert de audio en videobestanden automatisch zonder gezeik en zonder Itunes die ertussen moet komen :)
  • ehm nee,
    kan idd best wel kloppen ja, want die andere filmpjes die het wel doen zijn mp4 formaat. weet je misschien een goede converter ofzo?
  • Zijn de films MP4 formaat?
  • hey mensen,

ik had ff een vraagje over de Apple Ipod Classic 160GB.
    ik heb 'm nu een paar dagen, en hij bevalt goed. maar hoezo kan ik er alleen maar video's opzetten die zo rond de 5 minuten duren, en niet hele films van 90 minuten? doe ik iets fout ofzo?

Groet

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren