1. Beste films van 2010

Re: Beste films van 2010

aangepast! :'D
  • :lol:
  • Iron man was zo dope dat ie plaats 4 en 7 inneemt?
  • 1. Inception
    2. The Social Network
    3. TRON: Legacy
    4. Iron Man 2
    5. Robin Hood
    6. How to train your dragon
    7. Hot tub time machine
    8. Predators
    9. Scot Pilgrim vs The World
    9. Megamind
    10. Grown ups
    11. The Other guys
    12. Kickass
    13. The Losers
    14. Buried
    15. RED
    16. Batman: Under the Red hood
    17. Toy Story 3
    18. Tangled
    19. The A-Team
    20. The Expendables

Niet zo zeer de aller beste films van 2010, maar de beste die ik zo 1,2,3 kon bedenken. Zeker ook niet perse in die volgorde, mindere films staan boven betere films.
    Er zijn nog een aantal die ik echt briljant vond, of verrassend goed, maar kan ze niet allemaal zo meer bedenken.
    Universal Soldier Regeneration was er één van bijvoorbeeld, zeer aardige film vond ik dat.
  • Harry Potter viel trouwens erg tegen ..

Yepz was van mij ook 1 van de grootste letdowns van het jaar.
  • Harry Potter viel trouwens erg tegen ..
  • 1. Scott Pilgrim vs the world
    2. Shutter Island
    3. Social Network
    4. City Island
    5. Inception
    6. Iron Man 2
    7. Robin Hood
    8. Predators
    9. Black Swan
    10. Get Him To The Greek
  • Certainly not serious. Voeg ik nog expres dat tweede deel toe aan mijn eerste zin zodat het sarcasme wel duidelijk was ;).

Wel serieus over Kick-Ass trouwens, ik houd enorm van films die gewoon vermaken. Zolang ik maar afwisseling heb.
  • Inception sowieso, het boeit me echt geen fuck of het nou daadwerkelijk de ZOMGWOWVERNIEUWENDZFUCKYEAH film van het jaar is, ik vond het gewoon zwaar VERMAKELIJK

..en is dat niet de reden dat ik naar een film ga?
    Nee, simpele ziel. Een film hoort je emotioneel en intellectueel uitdagen en bij voorkeur gewoon kut zijn, zodat jij als enige kunt zien wat er nou speciaal aan is.

Kick-Ass. Voornamelijk omdat ik daar geen verwachtingspatroon bij had en hij met brein op 0 zeer vermakelijk was.

• Beste scene in jaren :9 :'D
  • HOLY SHIT FUCK JESUS CHRIST. Net Black Swan gezien. Film is epic.

1. Inception
    2. Black Swan
    3. Kick-Ass
    4. Shutter Island
    5. Toy Story

En als Portman die oscar niet wint ga ik legendarisch erg ragen.

Je moet een film niet raten op één scene he ;)
  • Inception hipsters!
  • HOLY SHIT FUCK JESUS CHRIST. Net Black Swan gezien. Film is epic.

1. Inception
    2. Black Swan
    3. Kick-Ass
    4. Shutter Island
    5. Toy Story

En als Portman die oscar niet wint ga ik legendarisch erg ragen.
  • Inception sowieso, het boeit me echt geen fuck of het nou daadwerkelijk de ZOMGWOWVERNIEUWENDZFUCKYEAH film van het jaar is, ik vond het gewoon zwaar VERMAKELIJK

Nee, simpele ziel. Een film hoort je emotioneel en intellectueel uitdagen en bij voorkeur gewoon kut zijn, zodat jij als enige kunt zien wat er nou speciaal aan is.

Verder; Shutter Island. Tot mijn spijt moet ik bekennen weinig films uit dit jaar te hebben gezien en op Shutter Island na viel wat ik zag allemaal tegen. Dan mag het einde nog zo voorspelbaar zijn, de film was goed.
    Edit: o, en Kick-Ass. Voornamelijk omdat ik daar geen verwachtingspatroon bij had en hij met brein op 0 zeer vermakelijk was.

verder:

Shutter Island.
  • You sarcastic bastard
  • Wat? Ik zeg toch Inception Rocks!!
  • I <3 Zelda dude

Vond de film vooral sfeer missen. Toch wel een van de belangrijkste punten in een film.
  • Tsk, Ik heb al die argumenten al 3x ontkracht, ik ga het niet nog een keer doen. Kom es met wat nieuws.
  • Voor mij is Inception toch wel film van het jaar. Al moet ik toegeven dat ik niet veel "2010" films gezien heb. Voor Inception geld dat dat zo'n beetje de enige film is die echt discussie heeft doen oplaaien in mijn vriendengroep. En dat is een goed ding.

Verder vind ik de nieuwe Potterfilm verassend leuk!
  • Inception rocks!!

- Ik snap de hoofdlijnen. Nu voel ik me slim.
    - Meer lagen/dimensies in een film is beter, maakt me niet uit dat dit de boel wat onoverzichtelijk, vergezocht en ongeloofwaardig maakt.
    - Fuck continuïteit en logica.
    - Character development is overrated.
    - Who needs suspension of disbelieve wanneer we de random James Bond sneeuw scène hebben… yayyy
    - Dream big!! Hear me out: shoot outs, trein, freaky hallway, random James Bond sneeuw scène, shoot outs, strand, shoot outs. Hoe kóm je erop :] GE NI AAL.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren