1. Bundesliga 2008/09

Re: Bundesliga 2008/09

WOLFSBURG KAMPIOENE _O_ _O_ _O_
  • WOLFSBURG KAMPIOENE _O_ _O_ _O_
  • Dan heeft Balotelli wel weinig vrienden zeg :lol:
  • Hij haalt de winterstop niet.
  • Ben je er zeker van dat het de moeite van proberen waard is? Ik speelde vroeger alleen hier roulette - bingo. Alle debit en credit kaarten zijn geaccepteerd. Ik wens jullie winnen!
  • Bayern heeft cl uiteindelijk gehaald gelukkig maar!
  • Zo, eindelijk eens een kampioen goed voorspeld (op Spanje na dan, te simpel).

Zoals altijd komt Bayern het jaar erop wel weer terug.
  • Louis is per direct ontslagen.

Het akkefietje rond Neuer was volgens Bayern al het begin van het einde. Dit is ook wel opmerkelijk:

Hoeness: 'Sprookje dat spelers achter Van Gaal stonden'
    10/04/2011 13:48

Uli Hoeness heeft zondag tijdens een persconferentie hard uitgehaald naar de ontslagen Louis van Gaal. De voorzitter van Bayern München gaf het ontbreken van synergie tussen de spelersgroep en de Nederlandse coach als reden voor het ontslag.

'Het is een sprookje dat de spelers van Bayern nog achter Van Gaal stonden', liet Hoeness (foto) aan duidelijkheid niets te wensen over. 'Het succes was er vorig seizoen. Maar het plezier is lange tijd weggeweest bij de club', aldus de voorzitter die het voorbije seizoen regelmatig in de clinch lag met de Nederlander.
  • ZDF bericht al dat dit van Gaal's laatste dag zal zijn. Hij was binnen gebleven tijdens de training en volgens bronnen binnen de club gaat hij toch weg. Opvolgers zijn al genoemd, waaronder Martin Jol :'D
  • Andries Jonker wordt misschien wel ad interim hoofdcoach :-)

"Sportdirecteur Christian Nerlinger benadrukt de doelstelling van Bayern in de Bundesliga. "Een derde plaats behoort niet tot onze plannen, we willen als tweede eindigen." Bayern staat vierde en bij een nederlaag tegen Hannover 96, dat derde staat, bedraagt het nadelige verschil liefst zeven punten. BILD denkt dat assistent Andries Jonker samen met ex-voetballer Mehmet Scholl een uitstekend interim-duo zou vormen. Voor de lange termijn komen naar verluidt Matthias Sammer, Ralf Rangnick en FC Basel-coach Thorsten Fink in beeld."

Voetbalzone
  • Dus eh, Dortmund is in principe kampioen geworden.
  • stomme is dat ik Bayern nog wel terug zie komen….

Al is de start dit seizoen meer dramatisch dan het afgelopen seizoen
  • Dortmund is de voornaamste titel uitdager denk ik. Die hebben dit jaar echt een goede ploeg en Bayern's achterstand is wel erg groot geworden.
  • Podolski, Duits international, herinnerde Sahin, Turks international, nog even fijntjes met zijn vingers aan het onderlinge treffen richting het EK van 2012 van vorige week vrijdag. Duitsland won dat duel vorige week vrijdag met 3-0. Sahin haalde echter zijn gram na zijn winnende treffer. De middenvelder van Borussia stormde richting de middenlijn waar hij al juichend op zijn knieën voor Podolski langsgleed.

Ook doelman Roman Weidenfeller van Dortmund bemoeide zich er nog even mee door Podolski het een en ander toe te wensen. Het kwam het drietal op een gele kaart te staan.
  • Text en uitleg graag.
  • Bayern heeft Dortmund te kijk gezet, 1-5.

Typische Louis van Gaal slecht begin, maar het loopt nu gewoon.
  • http://www.youtube.com/watch?v=POIgqd__ ... r_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=WEv9WjnF ... r_embedded

Sahin :lol:
  • Eigenwijze Arnautovic zorgt voor opschudding

Marko Arnautovic staat bekend als een speler met een eigen wil. Dat weet men bij zijn nieuwe werkgever Werder Bremen nu ook. Trainer Thomas Schaaf zag zich deze week genoodzaakt in te grijpen.

Nadat Arnautovic tijdens een partijspelletje op de training van de Duitse club zich van zijn mindere kant liet zien, besloot Schaaf de jonge Oostenrijker enkele push-ups te laten doen. Arnautovic, die het niet eens was met een beslissing van de trainer tijdens het partijtje, kalmeerde niet. Schaaf liet de aanvaller voor straf rondjes lopen.

"Ik kan zijn gedrag niet tolereren", reageerde Schaaf tegenover Kicker na afloop van de oefensessie. "Natuurlijk kun je reageren op de beslissing, maar niet zo. In een wedstrijd is dat op z'n minst een gele kaart. Daarom liet ik hem lopen, om z'n hoofd vrij te maken."

Ook medespeler Thorsten Frings liet deze week al blijken dat Arnautovic zal moeten veranderen. "Hij heeft een hele aparte eigen wil. In Bremen komt dat mogelijk niet zo goed uit", zei de aanvoerder.

Update 15:10 uur - Arnautovic van training gestuurd
    Marko Arnautovic maakt zich niet echt populair bij zijn nieuwe club Werder Bremen. Na de vermanende woorden van Torsten Frings kreeg de Oostenrijker het donderdag aan de stok met trainer Thomas Schaaf, die wilde dat Arnautovic zich een paar keer zou opdrukken. De voormalig Twente-aanvaller weigerde echter en werd van het trainingsveld gestuurd. "Dit kan ik niet accepteren", was de korte reactie van Schaaf. Het is niet bekend of Arnautovic nog een boete zal krijgen.

Wat een blaag is het ook.

Het vreemde is dat hij in echt helemaal niet arrogant is en altijd praatje maakt met iedereen.. Hij heeft misschien last van gespleten persoonlijkheid.
    Ja dat moet het zijn! In zijn vrije tijd is hij Superman!

Marko Arnautovic staat bekend als een speler met een eigen wil. Dat weet men bij zijn nieuwe werkgever Werder Bremen nu ook. Trainer Thomas Schaaf zag zich deze week genoodzaakt in te grijpen.

Nadat Arnautovic tijdens een partijspelletje op de training van de Duitse club zich van zijn mindere kant liet zien, besloot Schaaf de jonge Oostenrijker enkele push-ups te laten doen. Arnautovic, die het niet eens was met een beslissing van de trainer tijdens het partijtje, kalmeerde niet. Schaaf liet de aanvaller voor straf rondjes lopen.

"Ik kan zijn gedrag niet tolereren", reageerde Schaaf tegenover Kicker na afloop van de oefensessie. "Natuurlijk kun je reageren op de beslissing, maar niet zo. In een wedstrijd is dat op z'n minst een gele kaart. Daarom liet ik hem lopen, om z'n hoofd vrij te maken."

Ook medespeler Thorsten Frings liet deze week al blijken dat Arnautovic zal moeten veranderen. "Hij heeft een hele aparte eigen wil. In Bremen komt dat mogelijk niet zo goed uit", zei de aanvoerder.

Marko Arnautovic maakt zich niet echt populair bij zijn nieuwe club Werder Bremen. Na de vermanende woorden van Torsten Frings kreeg de Oostenrijker het donderdag aan de stok met trainer Thomas Schaaf, die wilde dat Arnautovic zich een paar keer zou opdrukken. De voormalig Twente-aanvaller weigerde echter en werd van het trainingsveld gestuurd. "Dit kan ik niet accepteren", was de korte reactie van Schaaf. Het is niet bekend of Arnautovic nog een boete zal krijgen.

Het vreemde is dat hij in echt helemaal niet arrogant is en altijd praatje maakt met iedereen.. Hij heeft misschien last van gespleten persoonlijkheid.
  • LOL

Onmogelijke vent. Iedereen die bevriend is geweest met Balotelli, kun je afschrijven. Arnautovic gaat floppen.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren