1. Centraal Examen 2011

Re: Centraal Examen 2011

Kut ik ben gezakt! :(
  • Kut ik ben gezakt! :(
  • Ik heb niet geklaagd.
  • Ik ga rocken :7

voor de tweede keer :')
  • Waarom krijg je die uitslag zo laat?

Gefeliciteerd natuurlijk!

Ik deed staatsexamens. ik had vandaag mijn laatste mondelinge examens.
  • Waarom krijg je die uitslag zo laat?

Gefeliciteerd natuurlijk!
  • Congrats! ^_^
  • YES GESLAAGD :D met :

1x een 6
    3x een 7
    2x een 8

Ik ben blij met mijn VMBO-TL diploma :D
  • Exactemundo.

Overigens is het wel handig om een basis in de grammatica op te zoeken, want anders klinken je zinnen nog nergens naar. Kwam zelf na een maand Italië niet verder dan vooral begrijpen wat zich in de keuken en rondom het huis afspeelde, maar kon tegelijkertijd amper mezelf uitdrukken.
  • Dat gaat 'm niet worden, ga denk ik al een flink aantal maanden naar Tirol. :7

-dus als er hier mensen zijn die aankomend jaar in Serfaus, Fiss, Ladis komen..
  • Maar dan niet vier weken, maar minimaal drie maanden of liever nog zes maanden. Anders heb je er ook niets aan :P
  • Reis dan vooral naar een land waarin dat de officiële taal is, want je leert niets zo snel als door het toe te passen in de praktijk.
  • Coolcoolcool

En al enig idee wat voor studie je wilt gaan doen?
  • Nee, hoezo? Denk niet dat ik stilzit tijdens dat jaar hoor. Ga sowieso een vreemde taal leren.
  • Dat gevoel noemen ze luiheid ;)
  • Het is waarschijnlijk wel zo, maar ik heb nu niet bepaald het gevoel dat ik er ''klaar'' voor ben.
  • De focus zegt ie :lol:

Ik snap eerlijk gezegd nooit waarom mensen na de middelbare school een sabbatical inlassen. Zou ik eerder na me studie doen eigenlijk.

Volgens mijn coördinator is het het handigste het na je bachelor te doen. Ben de argumentatie vergeten :P
  • Een sabbatical (:'D). Paar maandjes skiles geven en verder weet ik het nog niet echt, misschien werken (al valt skiles geven daar ook onder). Denk dat ik ook veel ga rondreizen.
  • Wat ga je volgend jaar eigenlijk doen Emp?
  • Vijf achten en vier zevens uiteindelijk. Prima. Nu de focus richting aankomend jaar.
  • Yes, vriendin is cum laude geslaagd! :D

Nu ik nog.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren