1. Champions League 2004/2005

Re: Champions League 2004/2005

Efe een tijds sprongetje naar 14/9/2004.
Arsenal - PSV 1-0 PSV speelde erg goed ik vond ze de 2de helft beter dan Arsenal.
Op het einde werd het nog even heel erg spannend.
  • Efe een tijds sprongetje naar 14/9/2004.
    Arsenal - PSV 1-0 PSV speelde erg goed ik vond ze de 2de helft beter dan Arsenal.
    Op het einde werd het nog even heel erg spannend.
  • Sneijder had rood moeten krijgen vanwege die overtreding op Nedved.
  • Kwam voort uit een onterechte vrije trap, schwalbe van Sneijder :). Uiteraard telt het niet omdat die vrije trap wel gegeven is, maar ik vind de discussie een beetje eenzijdig als je dat vergeet te vermelden.
  • Porto moest vorig jaar anders wel even van ManU winnen om door te stromen naar de kwartfinale geloof ik. Of was de kwartfinale Port-ManU?
  • Hoe weet jij dat het Aboraa is? Volgens VI.nl en Ajax.nl is het iig Aborah.

Daarnaast boeit het mij niet zoveel hoe ze zo iemand beschouwen, Van der Sar was vroeger altijd een diepe spits maar die is uiteindelijk toch een topkeeper geworden.
  • Applaus voor je zelf boogie.
  • Q: Welke smiley kan als synoniem voor Ajax fungeren?

A: :lol:
  • Nibbler, hou je bek gewoon, met dit soort posts gaat de topic straks escaleren en wordt het een ordinaire scheldpartij. Je bent in de eerste plaats totaal niet grappig en in de tweede plaats weten Ajacieden zelf wel dat Ajax waardeloos was, ga dat niet extra lopen benadrukken, dat is gewoon triest gedrag.

Ik ben geen gloryhunter. Maar Ajax speelt nu gewoon zó slecht dat ik er niet graag naar kijk. Dan is het toch logisch dat ik niet naar het stadion ga? Je kunt wel blij roepen dat je je club altijd moet blijven supporten etc, maar ik ga naar een voetbalwedstrijd voor entertainment en dat krijg ik niet van Ajax momenteel. Het is als een toneelstuk met waardeloze acteurs die hun tekst constant vergeten en allerlei fouten maken. Daar ga je ook niet graag heen. Co zal iig niet naar Ajax terugkomen als Arie van Eijden blijft, die gozer moet ook maar opzouten. Maar goed, ik begrijp het volkomen als Co niet meer naar Ajax terug zou willen komen, omdat ze hem idd belachelijk eruit geschopt hebben, terwijl hij helemaal niet zo slecht draaide.

In ieder geval maakt Ajax zich belachelijk als Koeman nu niet ontslagen wordt imo. Vijfde in de competitie, beroerd spel, 3 punten uit 4 wedstrijden Champions League waaronder zich dus nu een verlies tegen Maccabi Tel-Aviv bevindt. En laten we de vele conflicten en onenigheden niet vergeten. Koeman zuigt! Sodemieter op met die vent.

volgens mij was jij degene die zij, geef hem een kans, wat loop je dan nu dit te praten

en houd je mond over Heitinga, die gozer staat stijf van de spanning, elk talent heeft wel is een terugslag, Dan dat je niet naar het stadion gaat, ben je wel heel triest ja! en dan nog beweren ik ben geen gloriehunter, nee hoe wil je het dan noemen? ga verdomme als de sodemieter achter je club staan.

Ik wil al sinds 2 jaar ofzo dat koeman oprot, ik vond koeman totaal niet dé man toen hij bijna de halve finale bereikte nee, totaal niet.. Het spel is slecht, hij houd niemand in de hand, het aankoopbeleid is slecht, eigenlijk is bijna alles binnen het ajax-bestuur slecht! Jammer dat van Eijden alleen zichzelf kan ontslaan.. Je zou hem er bijna er tot dwingen.

Youri Mulder is trouwens een eersteklas schurft, die Rosales eerst redelijk vond spelen, en later het een MISKOOP noemt, alsjeblieft zeg, laat die vent bij NOS stoppen, dat irriteert me pas.

Beenhakker voor Technisch Directeur
    Cruyff voor Algemeen Directeur
    Henk Ten Cate voor Trainer, jammer dat van Basten en van het Schip wegzijn, trouwens ik denk wel dat als je van het Schip benadert dat hij trainer zou willen worden
    Ruud Krol, Bruin-slot mogen blijven, goede mensen
  • Jo-X > Ja en wat mij betreft bedrijven sommige mensen die hobby veel te intensief.

Goat > Ajax heeft genoeg kwaliteiten, het kan niet anders dan dat een aantal cruciale spelers gewoon z'n best niet doet.

Madvance, het is niet zozeer dat je je club te erg bedrijft of niet, je moet er gewoon ook staan in mindere tijden vind ik dan.

En dan, Ajax heeft geen genoeg kwaliteiten, Raffie presteerd al 2 jaar niet, we missen een pinchhitter.
  • Alleen het laatste kwartier gekeken. Damn, dat het geen 3-1 is geworden zeg.
  • Was een mooie avond, benieuwd wat het morgen wordt tussen Madrid - Juventus.
  • Monaco - PSV

1 - 2 :7
  • Ik denk dat er niet echt een ploeg uitblinkt in deze fase, oke milan is erg goed juventus ook maar toch, het maakt volgens mij niet zoveel uit wie je nu loot. Moeilijk word het toch wel!
  • Ja had slechter gekund. Halve finale zou prachtig zijn.
  • AC Milan - Chelsea wordt een mooie finale..
  • Mooie wedstrijd imo.. Dudek deed het mooi bij de penalty's :]
  • Dudek was echt de meester, lekker de tegenstander intimideren. Het zag er niet uit, maar het was wel effectief (niet bij alle penalty's doh).
  • Hahahahaha lul niet vieze harry
  • John de Wolf had ook lang hoor en dat was ook geen watje. Stijn Vreven ziet er daarentegen wel weer uit als een wijfachtig watje :lol:
  • Die foto moet echt de foto van het jaar zijn zeg. Vooral de grotere versie.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren