1. De IGF PS2011 Exit Poll

Re: De IGF PS2011 Exit Poll

De Morgen is dat de Telegraaf van Belgie ofzo?
  • D66 gestemd
  • Heb drie stemmen mogen uitbrengen. Heb gekozen voor PvdD, Groenlinks, D66.

Vraag me af wat deze verkiezingen uiteindelijk gaan betekenen voor de Eerste Kamer. (:
  • Maar als ik 18 was zou ik het ook niet goed weten ik vind de SP en VVD wel wat hebben ^_^

Dan zou ik voor die tijd eerst nog maar even opzoeken waar ze voor staan ^_^
  • SP. Als Brabo moet ik Roemer supporten jonge!

Anyway bij stemwijzer kwamen (zoals gewoonlijk) eerst alle linkse partijen en op gepaste afstand de rest. Dus ja. Dan maar SP, want PvdA heeft het voor mij toch verneukt afgelopen kabinetsamenstelling, PvdD… tsjah, ben niet zo one-issue minded (ja ze hebben andere standpunten, maar die jatten ze allemaal van GL heb ik het idee en da's lekker makkelijk), en GroenLinks laat zich te makkelijk omkopen (zie Kunduz). Oftewel, hou je SP over.
  • Sowieso voor het kabinet, maar wel VVD. Jammer dat de D66 Pechtold als lijsttrekker voor de Tweede Kamer heeft, de partij zelf heeft de beste standpunten van allemaal maar Pechtold zelf is mij te links en onbetrouwbaar. Je zou toch SP/PvdA stemmen overigens ;}. Waarom overigens SP/PvdA (voor diegenen)?
    Ik stem SP ^_^
    Ugh -_-' Zo fout. :'D

Wat is er mis met de SP?

Ik stem niet trouwens ik ben nog geen 18 :P Maar als ik 18 was zou ik het ook niet goed weten ik vind de SP, D66 en VVD allemaal wel wat hebben ^_^
  • Ik ben m'n stempas kwijt!

Waar is die optie?!
  • PvdA, where my bijstand :'D laat kabinet Rutte maar vallen
  • Sowieso voor het kabinet, maar wel VVD. Jammer dat de D66 Pechtold als lijsttrekker voor de Tweede Kamer heeft, de partij zelf heeft de beste standpunten van allemaal maar Pechtold zelf is mij te links en onbetrouwbaar. Je zou toch SP/PvdA stemmen overigens ;}. Waarom overigens SP/PvdA (voor diegenen)?
    Ik stem SP ^_^
    Ugh -_-' Zo fout. :'D

Wat denken jullie trouwens dat het wordt? Ik denk zelf dat het jammer genoeg een nipte minderheid wordt voor het kabinet. Het zou in ieder geval voor Nederland betekenen dat we alle problemen weer zullen vooruitschuiven en de subsidiekranen lekker laten doorlekken.
  • PvdA, bij gebrek aan beter.
  • Sowieso voor het kabinet, maar wel VVD. Jammer dat de D66 Pechtold als lijsttrekker voor de Tweede Kamer heeft, de partij zelf heeft de beste standpunten van allemaal maar Pechtold zelf is mij te links en onbetrouwbaar. Je zou toch SP/PvdA stemmen overigens ;}. Waarom overigens PvdA (voor diegenen)?
    Ik stem SP ^_^
  • Sowieso voor het kabinet, maar wel VVD. Jammer dat de D66 Pechtold als lijsttrekker voor de Tweede Kamer heeft, de partij zelf heeft de beste standpunten van allemaal maar Pechtold zelf is mij te links en onbetrouwbaar. Je zou toch SP/PvdA stemmen overigens ;}. Waarom overigens PvdA (voor diegenen)?
  • Ik vind Pechtold altijd erg goed in de debatten, op tv etc. Hij heeft standpunten waar ik het mee eens ben.
  • Want?
  • Heb D66 gestemt :)
  • Wat heeft D66 tot dusver bijgedragen, naast het constant zeiken op de PVV?
    Zie persoonlijk niet echt de winst in, terwijl hun partij mij normaal enorm zou moeten aanspreken.

Het is in mijn ogen van high potential terug gevallen naar miezerig en zeurderig.

Jammer, had zoveel beter gekund, ipv vergelijken en kijken naar anderen, proberen te staan voor je standpunten, maar ach…
  • D66 doet het goed hier, merk ik. Ik doe gewoon SP. PVDD kan helaas niet.
  • VVD… Voor het kabinet… Niet christelijk, niet extreem… :)
  • gl
  • De poll biedt al 10 betere opties!
  • PvdA, bij gebrek aan beter.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren